حجت الاسلام مقدسی پور گفت: مقام معظم رهبری نماز جمعه را یکی از قرارگاه های مقابله با جنگ نرم دشمن خواندند که باید از این قرارگاه حمایت شود تا در برابر تهاجم فرهنگی پیروز شویم.
کد خبر: ۸۶۱۸۲۸۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج کمیجان، حجت الاسلام علی مقدسی پور خطیب نماز جمعه کمیجان با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار با تاکید بر اهمیت و جایگاه نماز جمعه در نظام اسلامی، نماز جمعه را قرارگاه ایمان، تقوا، اخلاق و بصیرت دانستند.


وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به مسئله انتخابات آتی کشور پرداختند و با اشاره به جایگاه مهم انتخابات در نظام اسلامی فرمودند انتخابات در نظام اسلامی جایگاه مهمی دارد و یک نعمت است.

امام جمعه کمیجان در تبیین این بخش از بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: مضر بودن انتخاباتی کردن فضای جامعه؛ ماه ها قبل از شروع انتخابات، ایجاد شک و تردید درمردم در خصوص صحت انتخابات توسط عده ای و لزوم هوشیاری مردم دررابطه با این موضوع، حق الناس بودن انتخابات و آرای مردم و تشریح زوایای آن و مشارکت حداکثری مردم از مواردی بود که مقام معظم رهبری بر آن تاکید فرمودند.

مقدسی پور با بیان اینکه در نظام اسلامی هدف وسیله را توجیه نمی کند افزود: باید برای اهداف مشروع همچون انتخابات، از ابزار مشروع استفاده کرد لذا نباید افراد غیرصالح و نفوذی در دستگاه های تصمیم گیر کشور نفوذ کنند که این مسئله برای کشور فاجعه آفرین خواهد بود که البته دستگاه های نظارتی اجازه ورود چنین افرادی را نخواهند داد.

وی در ادامه با اشاره به اعدام شیخ نمرباقرالنمرتوسط آل سعود گفت: واقعیت این است که ضدیت آل سعود با ایران اسلامی یکی از محوری ترین سیاست های آل سعود بوده و به شهادت رساندن این عالم شیعی را باید در همین راستا تفسیر کرد.

امام جمعه کمیجان ادامه داد:این اقدام آل سعود، شرایط بحرانی منطقه را حادتر کرد و در حقیقت این اقدام یک نزاع هویتی با شیعیان و ایران تلقی می شود لذا آل سعود در پی دو قطبی کردن جهان اسلامی است و این در حالی است که ایران اسلامی بر وحدت امت اسلامی تاکید دارد.

مقدسی پور با ابیان اینکه آل سعود بقای خود را در تفرقه بین شیعه و سنی می بیند گفت: آل سعود در صدد تحریک ایران و ایجاد نزاع بین مسلمانان است که نفع این اختلافات را آمریکا و اسرائیل که دشمن اصلی جهان اسلامی هستند خواهند برد.

وی با بیان اینکه این اقدام به خاطر احساس سرخوردگی آل سعود از عدم موفقیت در آتش افروزیهایش در کشورهای منطقه و هزینه های میلیاردی این رژیم است خاطر نشان کرد:در این شرایط سکوت سازمان های جهانی که به خاطر دلارهای نفتی آل سعود دهانشان بسته شده، تاسف بار است اما مسلما این خون های به زمین ریخته شده، آل سعود را رسوا خواهد کرد.
ارسال نظرات