بسیج هیچ چیز غیر از هویت دینی را دنبال نمی‌کند و مهم‌ترین وظایف اصحاب رسانه در بیان مباحث بصیرتی و روشنگری؛ ایجاد موج مثبت برای نظام با گفتمان سازی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۱۸۲۹۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه ساری با تاکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی از طریق شهیدان، گفت: رسانه‌های مازندران در تبیین گفتمان ولایت پیشتاز باشند.

 سرهنگ پاسدار علی خادم در نخستین همایش استانی مسئولان دفاتر بسیج رسانه مازندران اظهار داشت: تلاش و مجاهدت‌های بی وقفه آن عالم وارسته توسط عناصر خبیص استکبار و صهیونیسم نوید بخش گسترش اسلام نابی بوده که در آینده به این ملت و مردم مظلوم جهان هویت خواهد داد.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی و پیدایش انقلاب اسلامی فلسفه ایستادگی و مبارزه امام خمینی (ره) در مقابل گفتمان سلطه بوده است، افزود: ایستادگی امروز جهان اسلام در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی، ایستادگی در مقابل ایدئولوژی لیبرال غرب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی پس از دست نیافتن به مقاصد و اهداف شوم خود در جنگ سخت اکنون با تغییر رویکرد و با استفاده از چهار روش تحریم، تهدید، نفوذ و تغئیر ذائقه مردم به جنگ نرم علیه اسلام و انقلاب اسلامی برآمده‌اند، گفت: هدف دشمن از طراحی و تلاش برای عملیاتی کردن این چهار روش؛ تقویت لیبرالیسم و اباحه گری و ایجاد تزلزل و انحراف در باورها و ارزش‌های بنیادین دینی، اعتقادی و مذهبی مسلمین جهان است.

خادم با بیان اینکه بسیج هیچ چیز غیر از هویت دینی را دنبال نمی‌کند، تأکید کرد: مهم‌ترین وظایف اصحاب رسانه در بیان مباحث بصیرتی و روشنگری؛ ایجاد موج مثبت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با گفتمان سازی انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: باید تلاش تا فرمایشات امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب که برگرفته از کلام الهی است در بین آحاد مردم تسریع داده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها