دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان رضوی از اعلام آمادگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد جهت اعزام به یمن خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۸۴۱۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

ضمن اعلام این خبر که بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد جهت اعزام به یمن اعلام آمادگی می‌کند، گفت: این تشکل دانشجویی جهت اعزام به یمن برای خونخواهی شهدای سال 66، شهدای فاجعه منا، شهدای بحرین و شهید شیخ نمر اعلام آمادگی می‌کند.

 

وی ادامه داد: دستگاه‌های مجری و دست اندرکار شرایط را برای حضور دانشجویان مومن و انقلابی جهت احقاق حق مردم مسلمان ایران و جهان و انقلاب اسلامی ایران در یمن فراهم کنند.

 

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان رضوی تصریح کرد: در شرایط فعلی که دستگاه دیپلماسی در خواب زمستانی است، آمادگی داریم سیلی محکمی به صورت آل سعود و همپیمانان او در منطقه بزنیم.

 

سلطانی ضمن تاکید بر این نکته که مطمئنا امروز دانشجویان در هر شرایطی چه در شرایط جنگ نرم در داخل و چه در شرایط جنگ سخت در خارج از مرزهای سرزمینی چون موشک‌های شهاب، زلزال، حاسب، عقاب، صمید، فاتح، عاشورا و غیره هستند، بیان داشت: امروز دانشجویان مومن و انقلابی می‌دانند که باید این سگ دست نشانده استکبار (آل سعود) را که قلاده پاره کرده است را از میان بردارد.

 

وی با تاکید بر این مطلب که از دستگاه دیپلماسی و سازمان‌های ذی ربط خواستاریم تا شرایط لازم را برای گرفتن انتقام جنایات آل سعود را فراهم سازد، خاطرنشان کرد: دانشجوی بسیجی و انقلابی چون  اهل محافظه کاری نیست. یک کارت دارد که آن هم سند شهادتش است.

 

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: از امروز هر روز یا غسل شهادت عازم دانشگاه می‌شویم تا مسئولان این شرایط را برای حضور دانشجویان مومن و انقلابی در یمن فراهم سازند.

 

سلطانی گفت: امید است شاهد روزی باشیم که پرچم سبز علوی در بیت الحرام به اهتزاز درآید.
ارسال نظرات