دبیر هیئت عالی گزینش کشور گفت: ما در صدد تجدیدنظر و بازنگری در دستورالعمل ها، آیین نامه ها و برخی قوانین هسته گزینش هستیم.
کد خبر: ۸۶۱۸۴۱۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، اسدالله وطنی ظهر شنبه در حاشیه همایش گزینش گران استان لرستان اظهار داشت: بیش ازپنج هزار نفر نیروی گزینش گر در سطح کشور وجود دارد که به کار گزینش مسائل اعتقادی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی می پردازند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از گزینش گرها و مصاحبه گر ها به صورت پاره وقت و موقت مشغول فعالیت هستندافزود: رئیس هیئت عالی گزینش کشور رئیس جمهور بوده و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و نماینده قوه ضائیه نیز عضو این هیئت هستند.

دبیر هیئت عالی گزینش کشور بهبرنامه هایی برای تغییر در هسته گزینش کشور اشاره کرد و بیان داشت: ما در صدد تجدیدنظر و بازنگری در دستورالعمل ها، آیین نامه ها و برخی قوانین هسته گزینش هستیم تا بتوانیم با توجه به شرایط روز این دستورالعمل ها و روش های گزینشیرا به روز کنیم.

وطنی با بیان اینکه مطابق گزارش های ارسال شده از سوی استان ها وضعیت کلی گزینش گران مساعد است عنوان کرد: با بازنگری و تجدید نظر در برخی دستورالعمل ها اگر مشکلی هم برای گزینش گران وجود داشته باشد مرتفع خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه گزینش گران باید همواره سعی کنند قوانین را به نحو شایسته و درست اجرا کنند اضافه کرد: البته بیشتر پرونده هایی که توسط گزینش گران مورد بررسی قرار می گیرد بر اساس ضوابط قانونی است.


ارسال نظرات