خبرهای داغ:
رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان:

ضرورت توجه به مناطق محروم

رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: طيف رنگارنگي از پروژه هاي مختلف عمراني، فرهنگي، اجتماعي و تفريحي در شهر اصفهان افتتاح شده كه اين موضوع از اهميت بسياري برخوردار است.
کد خبر: ۸۶۱۸۴۷۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، رضا اميني در حاشيه بهره برداري پروژه هاي عمراني و خدماتي منطقه 15 اظهار داشت: خوشبختانه تاكنون پروژه هاي زيادي در طول هفته هاي گذشته افتتاح شده كه به نوعي كاربرد‌هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، تفريحي و ترافيكي در آن لحاظ شده و اين موضوع از اهميت بسياري برخوردار است.

وي با اشاره به افتتاح فرهنگسرا گورت، بوستان شهرك مرواريد و فرهنگسرا محله قصر ادامه داد: اين پروژه ها كمك مي كند كه سرانه برنامه هاي عمراني و خدماتي منطقه 15 افزايش يابد.

رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان تأكيد داشت: منطقه 15 حدود 2 سال است كه به اصفهان الحاق شده و اين الحاق تكاليف زيادي براي ما ايجاد كرده و از سوي ديگر نيز انتظارات ديگري را براي مردم به وجود آورده است؛ اين افتتاح ها به طور قطع اميد را در بين مردم افزايش مي دهد و كمك مي كند كه مشكلات را كاهش داده و ارتباط ميان مردم و مديران شهري افزايش مي دهد.

وي بيان داشت: وقتي مسئولان و مديران شهري به نقاط مختلف شهر مي آيند و در بين آن ها حضور پيدا مي كنند مي توانند با ديد گسترده تري به شهر نگاه كرده و همه جانبه مصائب و مشكلات مردم را در نظر بگيرند؛ در اين افتتاح ها مردم مختلف از همه اقشار حضور پيدا مي كنند يك جامعيت گسترده اي در جامعه به وجود مي آيد.

اميني با اشاره به برنامه اصفهان 1400 تصريح كرد: در حال حاضر برنامه اصفهان 1400 درصدد تصويب است و نمايندگان شورا در كنار مديران شهري در حال تصويب هر چه بهتر اين برنامه براي 5 سال آينده اصفهان هستند تا بتوانيم يك ريل گذاري مناسب براي آينده اصفهان صورت دهيم كه مسائل مختلف در آن مورد توجه قرار گرفته باشد.

وي به ضرورت توجه به مناطق محروم اصفهان اشاره كرد و افزود: در بودجه سال 94 حدود 67 ميليارد تومان اعتبار براي محروميت‌زدايي پيش‌بيني شده كه اميدواريم با بهبود وضعيت وصول اعتبارات، اين مبلغ در سال آينده افزايش يابد؛ فعاليت در مناطق محروم در كسب رضايت مردمي تأثيرگذار بوده و از همين رو شهرداري بايد توجه وي‍ژه اي نسبت به اين موضوع داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار