معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: تداوم عزت و اقتدار انقلاب اسلامی در پرتو ولایت‌مداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت است
کد خبر: ۸۶۱۸۴۸۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
مصطفی محسن‌پور درجلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر شهرستان شهرکرد با تاکید بر تمسک به آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی اظهار کرد: در برنامه‌های دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی برای مردم به خصوص نسل جوان تبیین شود.

وی تصریح کرد: خودباوری، بصیرت‌افزایی، همدلی و همزبانی، امید آفرینی، دشمن‌شناسی، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی از رویکردها و محورهای فرهنگی ـ تبلیغی مراسم دهه فجر هستند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به تعدد و تنوع در برنامه‌های امسال نسبت به سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: اجرای پیمایش‌های ورزشی و فرهنگی،  برگزاری مسابقات پیرامون شخصیت حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ، برگزاری رژه موتوری ، اجرای برنامه میهمانی لاله‌ها و تجلیل از مقام شامخ امام و شهدای انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌هایی است که در سطح شهرستان برگزار خواهد شد .

محسن‌پور افزود: هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و ادارای بایستی برای اجرای مراسمات دهه فجر به نحو مطلوب انجام و با جدیت اهداف از پیش تعیین شده را دنبال نمایند.
ارسال نظرات