تیم والیبال مقاومت مهاباد در هفته دوم دور برگشت رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور یادواره 200 شهید والیبالیست، مقابل تیم شهرداری جوان ارومیه به برتری رسید.
کد خبر: ۸۶۱۸۴۹۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، هفته دوم از دور برگشت این رقابت ها دو دیدار در گروه ب این مسابقات برگزار شد که در یکی از این دیدارها، تیم مقاومت مهاباد میزبان تیم شهرداری جوان ارومیه بود.

در این دیدار که در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی مهاباد برگزار شد، تیم مقاومت مهاباد در میان تشویق بی امان بیش از دو هزار و 500 نفر تماشاگر مشتاق این شهرستان توانست در یک بازی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 حریف هم استانی خود شهرداری جوان ارومیه را با شکست بدرقه کند.

تیم مقاومت مهاباد در این دیدار توانست با ارایه یک بازی برتر گیم های اول، سوم و پنجم را با نتایج 25 بر 22، 25 بر 23 و 15 بر 12 را به نفع خود به پایان رساند.

شهرداری جوان ارومیه نیز گیم های دوم و چهارم را با نتایج 25 بر 18 و 25 بر 20 از آن خود کرد.

با این پیروزی که ششمین پیروزی متوالی تیم مقاومت مهاباد در این دوره از رقابت ها به شمار می رود این تیم با کسب 15 امتیاز در رده نخست جدول قرار گرفت و تیم های عقاب تهران با 9 و شهرداری جوان ارومیه با هشت امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جای گرفتند. 

تیم مقاومت مهاباد در گروه 2 این رقابت ها با تیم های شهرداری جوان ارومیه، عقاب تهران، حمل و نقل سراسری سرمست کرمانشاه و ملوان تهران هم گروه است.

در هفته سوم دور برگشت این رقابت ها روز چهارشنبه (23 دی ماه) تیم مقاومت مهاباد در تهران میهمان عقاب این شهر است.
ارسال نظرات