خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده پایگاه شهید زبردست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در آیین برگزاری یادواره عملیات های کربلای4 و 5، فیش حج خود، همسر و فرزندش را به جبهه مقاومت اهدا کرد.
کد خبر: ۸۶۱۸۵۰۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، قدیر فرامرزی هدف از این کار خدا پسندانه را تقویت جبهه مقاومت اسلامی و فرهنگ سازی در این خصوص عنوان کرد.

وی که عهده دار معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است، پیش از این نیز رتبه های برتر فرماندهی پایگاه شهید زبردست را همچون جشنواره مالک اشتر در کارنامه کار خود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، قدیر فرامرزی هدف از این کار خدا پسندانه را تقویت جبهه مقاومت اسلامی و فرهنگ سازی در این خصوص عنوان و بیان کرد: وقتی دیدم خانواده شهید عبدالهی اجازه ندادند نظام هزینه ای برای بازگرداندن پیکر این مدافع حرم بپردازد تصمیم گرفتم فیش خود و خانواده ام را برای تقویت جبهه مقاومت و فرهنگ سازی اهدا کنم.

وی با بیان اینکه دنیای استکبار و گروه های تکفیری قصد دارند ریشه تفکر اسلامی را بزنند، گفت: من نیز تکلیف شرعی و اسلامی خود دانستم تا به عنوان ایرانی و شیعه اعتراض خود را به رژیم آل سعود و کم توجهی و ضعف فرهنگی مسئولان برگزار کنندگان حج در خصوص زیرپاگذاشتن حرمت حج گذاران اعلام کنم امید که در پیشگاه خدا، شهدای کربلا و حضرت زینب(س) شرمنده نباشیم.

فرامرزی عهده دار معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است، پیش از این نیز رتبه های برتر فرماندهی پایگاه شهید زبردست را همچون جشنواره مالک اشتر در کارنامه کار خود دارد.

ارسال نظرات