خبرهای داغ:

غرب و عربستان فکر خاموشی صدای ایران را از ذهنشان خارج کنند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غرب و عربستان بداند که باید فکر خاموشی صدای ایران را از ذهنشان خارج کند و همواره برای رسیدن به اهداف راهمان را ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۸۶۱۸۵۳۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
شامگاه جمعه در بزرگداشت شهدای قیام مردمی دی ماه 1357 اظهار داشت: حماسه‌آفرینی‌های شهیدان، جانبازان و به ویژه عشایر غیور خوزستان در 8 سال دفاع مقدس همچنان در دل‌ها زنده و سبب افتخار این سرزمین است. غیرت خوزستانی‌ها در تمام سطح جهان مثال زدنی و بی‌نظیر است.

وی افزود: تحریم‌ها و فشارهای کشورهای غربی با هدف جلوگیری و ایجاد موانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است ولی غربی‌ها بدانند که هیچ‌چیز نمی‌تواند ایران را در رسیدن به اهدافش مانع شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه عربستان منطقه را به مکانی بی‌ثبات تبدیل کرده است، بیان کرد: وزیر امور خارجه آمریکا گفته است که باید ایران را در قبال بی‌ثباتی‌هایش در سطح منطقه مسئولیت پذیر کنیم. مگر ایران عامل ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه است یا شما که به عربستان برای حمله به یمن کمک کردید و یا اینکه سوریه را به یک کشور نا امن تبدیل کردید.

وی گفت: کشورهایی که علمای دینی را شهید می‌کنند و سبب بی‌ثباتی در منطقه می‌شوند ایران را به فرقه‌گرایی نسبت می‌دهند. آن‌هایی که به کشورهای مظلوم حمله کرده و مردم بی دفاع را بمباران می‌کنند فرقه‌گرا هستند و ما می‌دانیم که آمریکا نیز از آن‌ها حمایت می‌کند.

رضایی عنوان کرد: ایجاد و گسترش عدالت، وحدت و برادری بین ملت های جهان اسلام تنها دلیل ارتباط ما با کشورها است. می‌گویند ایران ناقض حقوق بشر است در حالی که هر روز تبعیض‌های نژادی و رنگین پوستی در این کشورهای مدعی را شاهدیم. آن‌هایی که ادعای حقوق بشر می‌کنند زمان جنگ ایران و عراق از تانک‌های که به ناحق وارد کشور ایران شد حمایت کردند و نه از مردم عدالت خواه ایران. اکنون نیز غرب از عربستان دفاع می‌کند و چشمش را بر یمن و اعدام شیخ نمر بسته است.

وی افزود: غرب و عربستان بداند که باید فکر خاموشی صدای ایران را از ذهنشان خارج کند چرا که ایران هرگز به دوران خفت‌بار قاجار بر نخواهد گشت و همواره برای رسیدن به اهداف راهمان را ادامه خواهیم داد.

رضایی گفت: رزمندگان و دلیران خوزستانی به ویژه مردم باغملک در دفاع از ارزش‌ها و حریم اهل‌بیت دلیرانه جنگیده‌اند و خاطرات بی‌نظیری را از خود برجای گذاشتند و نیز می‌دانیم که همچنان ولایت‌مدار و استوار هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها