خبرهای داغ:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: 43 واحد پذیرنده که مورد تایید اداره کل فنی و حرفه‎ای استان گلستان هستند می‎توانند به ازای هر سه کارگر یک کارآموز طرح اشتغال دانش بنیان بکارگیری کنند.
کد خبر: ۸۶۱۸۵۵۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، امراله عباسی در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی گفت: طرح مشاغل دانش بنیان به صورت پایلوت در استان گلستان در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: این طرح در جلسه شورای اداری استان گلستان به تصویب رسیده و آیین نامه آن در دستگاه‎های اجرایی تنظیم شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ابراز داشت: 18.5 درصد فارغ التحصیلان در سطح کشور بیکار هستند و این رقم در استان گلستان 17.8 درصد است.

عباسی ابراز داشت: در سال گذشته نرخ بیکاری در کشور 10.6 درصد بوده و در استان گلستان 12.4 درصد اعلام شده بود.

وی یادآور شد: امیدواریم با اجرای طرح اشتغال دانش بنیان بتوانیم در مسیر اشتغال و توسعه مهارت قدم مثبتی برداریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: 43 واحد پذیرنده در استان گلستان می‎توانند به ازای هر سه کارگر یک کارآموز طرح اشتغال دانش بنیان بکارگیری کنند.

عباسی ابراز داشت: هزینه هر کار آموز 400 هزار تومان است که توسط وزارت کار و رفاه اجتماعی تقبل شده است و 50 درصد هزینه کارآموز بر گردن واحد‎های پذیرنده قرار دارد.

وی با بیان اینکه 846 کارآموز برای بکارگیری در 43 واحد پذیرنده داریم، خاطرنشان کرد: 143 واحد پذیرنده در استان برای بکارگیری کارآموز ثبتنام کردند که 43 واحد تواسته‎اند از اداره کل فنی و حرفه‎ای استان گلستان برای پذیریش کارورز مجوز دریافت کنند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها