فرماندار بیله سوار:

طبق سفارشات ائمه اطهار(ع) باید اقدام کرد!

ائمه معصومان در خدمت به محرومان سفارش‌های مختلفی را کرده‌اند و به این امر توصیه داشته‌اند که باید با توجه به این سفارش‌ها در راستای محرومیت‌زدایی در شهرستان اقدامات اساسی انجام شود.
کد خبر: ۸۶۱۸۶۱۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آرام حلیم در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: 66 درصدی زنان سرپرست خانوار شهرستان بیله‌سوار به دلایلی مختلف تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان بوده و از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند می‌شود.

وی افزود:‌ این تعداد از خانواده‌ها به دلایلی همچون فوت سرپرست خانواده تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته‌اند که در صورتی که بتوانیم این تعداد خانوارها را به مرحله خوکفایی برسانیم می‌توان شاهد ارائه خدمات مطلوب‌تری به سایر نیازمندان در شهرستان توسط کمیته امداد این شهرستان بود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با قدردانی از عملکرد مطلوب کمیته‌ امداد شهرستان بیله سوار بیان کرد: ائمه معصومان در خدمت به محرومان سفارش‌های مختلفی را کرده‌اند و به این امر توصیه داشته‌اند که باید با توجه به این سفارش‌ها در راستای محرومیت‌زدایی در شهرستان اقدامات اساسی انجام شود.

حلیم با بیان اینکه توجه به محرومان و تأمین نیاز خانواده‌ها یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان نظام است، تصریح کرد: اگر بتوانیم در بحث خانواده‌ها با هدف عدم وابستگی به غیر موفق عمل کنیم که لازم است تمامی دستگاه‌ها در این زمینه تمام توان و ظرفیت خود برای تحقق این هدف به کار گیرند، می توانیم خدمات شایسته‌ای را به این افراد ارائه کنیم.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار از برگزاری نشست مسئولان شهرستان بیله‌سوار در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در این نشست‌ها سعی خواهیم کرد تا موارد و توصیه‌های لازم در بحث تقویت مشارکت‌های عمومی ارائه شده و در زمینه‌گفت‌وگوها و مباحث مطرح شده پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار