خبرهای داغ:
حوزه های بسیج ناحیه امام حسین(ع) در برگیرنده اخباری متنوع مربوط به دهه بصیرت و نیز تشرف دو نفر به آیین تشیع و حضور حلقه صالحین بسیج حوزه شهید ابراهیمی در برنامه تلویزیونی پنجره بودند.
کد خبر: ۸۶۱۸۶۲۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حوزه یک شهید ابراهیمی رزمایش سایبری فضای مجازی - اعلام شده از سوی سپاه استان- را با رمز یا فاطمه المعصومه اجرا کرد؛ مشابه همین برنامه در حوزه دو شهید قربانی نیز به طور همزمان اجرا شد.

همچنین در راستای حل مشکل تردد معلولان در یزدانشهر، پل روگذر به همت قرارگاه سازندگی حوزه شهید ابراهیمی و پایگاه های ولی عصر(عج) و شهید صادقی از محل کمک های مردمی ساخته شد.

حسین درخشان نیا فرمانده حوزه با بیان اینکه تا پایان سال94 ایجاد 20 پایگاه برادر و 10پایگاه خواهر در برنامه حوزه خواهد بود، گفت: مساجدی که در آن ها پایگاه ایجاد شده از موقعیت اجتماعی و فرهنگی خوبی برخوردارهستند.

همچنینضبط برنامه تلوزیونی پنجره با حضور حلقه صالحین برتر جوانان حوزه شهید ابراهیمی و حوزه پنج حضرت زهرا(س) به منظور پخش از سیمای استان، تشرف دو نفر به آیین تشیع در مسجد حضرت معصومه(س) و پایگاه شهید بخشی حوزه شهید ابراهیمی به همت شعبه امر به معروف این پایگاه، همچنین برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در مساجد محلات حوزه، همایش دبیران امر به معروف پایگاه های حوزه و همایش فصلی مودت و همدلی فرماندهان پایگاه ها با حضور مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع) و حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و برگزاری جلسات مشترک فرماندهی حوزه با ائمه جماعات مساجد محل در ارتباط با گرامیداشت دهه بصیرت، بخشی از برنامه های حوزه یک شهید ابراهیمی بود.

در حوزه چهار شهید ورزنده نیز مراسم هیئت منتظران موعود پایگاه امام منتظر(عج) با حضور مسئول تعلیم و تربیت حوزه و بسیجیان و حلقه های صالحین پایگاه با موضوع استکبار ستیزی و بصیرت افزایی برگزار شد.

برگزاری اردوی زیارتی امامزاده آقا علی عباس(ع) ویژه حلقه صالحین بزرگسال پایگاه شهدای آبشیرین، جلسه توجیهی شعبه امر به معروف، حلقه پیشکسوتان پایگاه مرکزی قنوات و اجرای دومین مرحله از فراخوانی گردانی

الی بیت المقدس با حضور مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع) و سپس حضور در نماز جمعه از اهم اخبار کوتاه حوزه شهید جلالی می باشد.

حوزه شش شهید باهنر نیزدر راستای برنامه های ابلاغی،جلسه امر به معروف و نهی از منکر را با حضور فرمانده ناحیه امام حسین(ع) و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیهو همچنین کلیه فرماندهان پایگاه ها و مسئولان شعب ذیربط برگزار کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها