بخشدار مرکزی بیله سوار:

دهیاران نسبت به دفع زباله در روستاها اقدام کنند

بخشدار مرکزی بیله سوار خواستار تعیین و تکلیف محل دفع زباله های روستاهای زرگر، دمیرچی، قره قاسملو و گوگ تپه توسط دهیاران و شوراها شد.
کد خبر: ۸۶۱۸۶۵۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، خسروی، بخشدار مرکزی بیله سوار در جلسه پیشگیری از اعتیاد و بهداشت عمومی روستاهای بخش مرکزی با حضوردهیاران و شوراهای اسلامی روستایی گفت: رفع مشکلات بهداشتی روستاها در گرو نگاه فرهنگی به مقوله بهداشت با فرهنگ‌سازی دفع اصولی زباله است و متولیان حوزه بهداشت در نشست مشترک با دهیاران و متنفذین بهداشتی روستاها در این زمینه اقدام کنند.

خسروی در این جلسه خواستار تعیین و تکلیف محل دفع زباله های روستاهای زرگر،دمیرچی،قره قاسملو و گوگ تپه توسط دهیاران و شوراها شد.

وی همچنین از دهیاران خواست تا هرگونه پخش فضولات حیوانی به صورت غیر بهداشتی در روستا را به موقع به بخشداری و مراکز نظارتی گزارش نمایند.

در این جلسه مقررشد، کمیته فرعی پیشگیری از اعتیاد و سلامت به ریاست دهیاران و با عضویت اعضای شورای اسلامی روستایی و فرمانده پایگاه بسیج، مدیران مدارس روستایی و خانه های بهداشت، روحانیون روستاهاو ادارات مستقر در روستاها تشکیل گردد.

خسروی ضمن تسليت شهادت آيت الله شيخ نمر باقر النمر توسط رژيم آل سعود، به اهميت انتخابات اشاره و از انتخابات هفتم اسفند به عنوان بزرگترين رويداد كشور در سال جاري نام برد.وگفت : دهیاران و شوراهای اسلامی در جلب مشارکت حداکثری مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی در روستاها برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نقش مهم و برجسته ای دارندو باید در اجرای انتخابات اصل بی طرفی و امانتداری را رعایت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار