مشاور عالی سازمان سنجش از برگزاری دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ( ۱۸ دستگاه) در جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ خبر داد و گفت:‌ ثبت‌نام برای این آزمون از امروز آغاز شده است.
کد خبر: ۸۶۱۸۶۷۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین توکلی با اشاره به برگزاری دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور اظهار داشت: ثبت‌نام برای شرکت در  این آزمون ( 18 دستگاه) از امروز یک‌شنبه 20 دی 1394 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز و در روز شنبه 26 دی 94 پایان می‌پذیرد.

وی افزود:‌فترچه راهنمای ثبت‌نام برای شرکت در دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی از امروز یک‌شنبه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و داوطلبان ضرورت دارد با مطالعه دقیق شرایط و ضوابط مندرج در صورت داشتن شرایط ثبت‌نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: این آزمون با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار خواهد شد و براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده این آزمون در روز جمعه 21 اسفند 1394 در حوزه‌های امتحانی مشخص شده برگزار خواهد شد.

توکلی با اشاره به برگزاری نخستین آزمون استخدامی دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور با نظارت سازمان مدیریت و برنامه عنوان کرد: ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون (84 دستگاه) از سه‌شنبه 22 دی 1394 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز و در دوشنبه 28 دی پایان می‌پذیرد.

وی ادامه داد:‌دفترچه راهنما برای شرکت در این آزمون از سه‌شنبه 22 دی و همزمان با آغاز ثبت‌نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان با مطالعه دقیق شرایط اعلام شده در دفترچه راهنما و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تأکید کرد:‌ نخستین آزمون استخدامی دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی‌ جمعه 21 اسفند 1394 برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات