بازی نهایی لیگ والیبال استان اردبیل با درگیری یکی از بازیکنان والیبال پارس آباد با یکی از تماشگران،نیمه تمام ماند.
کد خبر: ۸۶۱۸۶۷۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، در روزی که هواداران والیبال پارس آباد در انتظار کسب جام زرین فینال مسابقات لیگ والیبال استان اردبیل یادواره سردار شهید "حسین همدانی" بودند، حواشی تلخ و گزنده دیدار فینال سبب شد رقابت جذاب فینال تیم های والیبال پارس آباد و منتخب گرمی در تن همه بماند.

این دیدار که به میزبانی پارس آباد و بین تیم های هیات والیبال پارس آباد و منتخب گرمی در سالن کارگران پارس آباد در حال برگزاری بود، درگیری یکی از بازیکنان والیبال پارس آباد با یکی از تماشگران، این مسابقه را نیمه تمام گذاشت.

در این دیدار که معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، رئیس هیئت والیبال استان، فرماندار پارس آباد و جمعی از اهالی ورزش دوست شهرستان نیز حضور داشتند دو تیم در نتیجه یک بر یک مساوی بودند، که در ست سوم در حالی که تیم والیبال پارس آباد 20 بر 17 از میهمان خود هیئت گرمی پیش افتاد که در این حین درگیری بازیکن پارس آباد با یکی از تماشگران والیبال که گفته می شود پسر رئیس هیئت والیبال شهرستان پارس آباد بود بازی را نیمه تمام گذاشت.

به گفته حاضران در این مسابقه، درگیری در این دیدار به حدی بود که ماموران نیروی انتظامی شهرستان با استفاده از اسپری قائله را ختم و عاملان برهم زننده این مسابقه را بازداشت کرد.

ارسال نظرات