اعدام شیخ نمر ادامه اشتباهات سعودی‌ها و سرکوب مخالفان و منتقدان آل خلیفه در این سرزمین است.
کد خبر: ۸۶۱۸۷۴۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول بسیج دانشجوئی شهرستان خدابنده در دیدار با امام جمعه قیدار گفت: اعدام شیخ نمر ادامه اشتباهات سعودی‌ها در تهاجم نظامی به مردم یمن،حمایت از کشتار مردم بحرین و سرکوب مخالفان و منتقدان آل خلیفه در این سرزمین است.

مهدی شهیدی افزود: حیثیت امروز نظام، تا حد زیادی مدیون بسیج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است، حتی تصاحب قدرت جهانی اسلامی با بسیج همه جانبه و فراگیر در جهان میسر خواهد بود و به گفته امام راحل این امر شدنی است و باید به دنبال تحقق یافتن آن بود.

وی اظهار داشت: اگر بخواهیم مفهوم بسیج و بسیجی را در ادبیات انقلاب اسلامی جستجو کنیم، چاره ای جز بیان مراد حضرت امام (ره) از بسیج و بسیجی نداریم.

مسئول بسیج دانشجوئی خدابنده ادامه داد: در اندیشه امام خمینی(ره)بسیج نهادی است اجتماعی با ابعاد متعدد و در این نگرش بسیج دیگر صرفاً سازمانی نظامی نیست که فقط در زمان جنگ و برای دفاع در مقابل دشمن شکل گرفته باشد ، بلکه نهادی است وسیع و پاسخگوی نیازهای اساسی و حیاتی جامعه و با اجزای دیگر نظام چنان هماهنگی و پیوند دارد که انفصال آن از جامعه اسلامی متصور نیست.

وی اضافه کرد: اهمیت جایگاه بسیج دانشجویی به واسطه نقشی است که می‌تواند در جامعه ایفا نماید و از بسیج دانشجویی انتظار است در حفظ و دفاع از انقلاب بیشتر از سایر تشکل‌ها و اقشار نقش آفرین باشد.

شهیدی به اعدام شیخ نمر نیز اشاره کرد و گفت: اعدام شیخ نمر ادامه اشتباهات سعودی‌ها در تهاجم نظامی به مردم یمن،حمایت از کشتار مردم بحرین و سرکوب مخالفان و منتقدان آل خلیفه در این سرزمین است.

همچنین امام جمعه قیدار گفت: بسیج در صورتی می تواند نهادی جامع و شامل جهات متعدد و پایدار شناخته شود که نیازهای دایمی و باورها و ارزش های فرهنگی پدید آورنده آن به روشنی تعریف شوند و این نیازها ممکن است اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و یا نظامی باشند.

حجت الاسلام طالبی افزود: به فرموده امام(ره) « بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد، بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن ، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. بسیج میقات پا برهنگان معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن ، نام و نشانی در گمنامی و بی نشانی گرفته اند

وی تصریح کرد: بسیج دانشجویی با نگاه علم محوری که دارد نسبت به جامعه و نیاز آن حساس است و برای برطرف کردن این نیاز حضور خواهد داشت.

امام جمعه قیدار افزود: دانشجوی بسیجی با نگاه آرمانی، خود را از جامعه جدا ندانسته و با توجه به ترسیم این نگاه از طرف مقام معظم رهبری، در اردوهای جهادی، به محرومیت زدایی می پردازند و دانشجویان بسیجی از موفق ترین دانشجویان دانشگاه ها هستند و این موفقیت را مدیون بسیج هستند

ارسال نظرات