بسیجیان حوزه دو شهری شهید مهدی باکری:

هدف آمریکا ایجاد جنگ طائفه ای میان سنی و شیعه است

هزاران نفر از مردم ارومیه و بسیجیان حوزه دو شهری شهید مهدی باکری با برگزاری یک گردهمایی عظیم، خشم خود را از جنایت های آل سعود نشان دادند.
کد خبر: ۸۶۱۸۷۵۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: پس از اعلام خبر اعدام شیخ   " باقرالنمر "  در روز شنبه مردم بسیاری از کشورهای جهان با برگزاری تظاهرات اعتراض خود را به این اقدام عربستان سعودی اعلام کرده‌اند.

در ایران اعتراضات و راهپیمایی های گسترده بر قرار شد و حتی اعتراضات موجب شد تعدادی سفارت عربستان در تهران و کنسولگری این کشور در مشهد را به آتش بکشند. از سوی دیگر راهپیمایی مردم شهیدپرور شهرستان ارومیه در محکومیت به شهادت رساندن عالم برجسته آیت الله شیخ نمر باقر النمر توسط رژیم وهابی و جنایت کار آل سعود برگزار شد.
در این راهپیمایی که با حضور گسترده مردم همراه بود بسیجیان جان برکف حوزه دو شهری شهید مهدی باکری نیز حضور داشتند و گفتند: به یقین این جنایت، بدون اطلاع آمریکا نبوده است، آن ها در مسائل کم اهمیت تری با نظر آن ها اقدام می کنند و می دانیم این اقدامات در راستای ایجاد جنگ طائفه ای میان سنی و شیعه است، اما هم سعودی ها و هم آمریکا کور خوانده اند، ما با برادران اهل سنت اختلافی نداریم، اختلاف ما با تکفیری هاست که همه مسلمین در برابر آن ها اتفاق نظر دارند.
 بسیجیان حوزه با تاکید بر اینکه آل سعود بدانند این جنایت فراموش نشدنی است و آثار این کار نابخردانه را در آینده خواهند دید، گفتند: نه تنها شیعیان جهان و اهل سنت این جنایت را به شدت محکوم می کنند، بلکه تمام آزادگان دنیا نیز آن را محکوم خواهند کرد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار