خبرهای داغ:
سرپرست معاونت روابط عمومی سپاه استان قم خبر داد؛
سرپرست معاونت روابط عمومی و انتشارات سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه خبرنگاران افتخاری بسیج در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۸۸۰۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

علی تقوائی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه اظهار کرد: بنا بر ابلاغ معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، کارگاه آموزشی ویژه خبرنگاران افتخاری بسیج استان، روز جمعه دوم بهمن ماه سال جاری به مدت یک روز در قم برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: عزیزانی که در این کارگاه آموزشی شرکت خواهند کرد، بسیجیانی هستند که بیشترین نقش را در حوزه اطلاع رسانی در پایگاه ها، حوزه ها و مراکز بسیج استان دارند و در سامانه باشگاه خبرنگاران خبرگزاری بسیج ثبت نام نموده اند.

سرپرست معاونت روابط عمومی و انتشارات سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با بیان اینکه فعالیت در حوزه جنگ نرم از تأکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: این کارگاه آموزشی با حضور خبرنگاران افتخاری رده های سپاه و بسیج استان قم از ساعت 8 الی 17 روز دوم بهمن ماه در سالن همایش های شهید اخلاقی ستاد سپاه استان برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه 4 کمیته برای برگزاری هرچه بهتر این کارگاه آموزشی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: از اساتید مجرب استان برای تدریس در این کارگاه آموزشی دعوت بعمل آمده است.

تقوائی با اشاره به اینکه طبق پیش بینی، بیش از 200 نفر از فعالان رسانه ای بسیج قم در این کارگاه آموزشی شرکت خواهند کرد، تأکید کرد: معاونین روابط عمومی رده های سپاه و بسیج قم در حوزه اطلاع رسانی به بسیجیان، تمام تلاش خود را داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه از مسئولین استانی، مدیران خبرگزاریها، نشریات و پایگاه های خبری استان جهت شرکت در مراسم افتتاحیه این کارگاه آموزشی دعوت شده است، تصریح کرد: در مراسم افتتاحیه این کارگاه آموزشی از بسیجیانی که بیشترین فعالیت را در حوزه اطلاع رسانی عملکرد بسیج داشته اند، با اهدای لوح و هدیه تقدیر و تجلیل بعمل خواهد آمد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها