رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: بهترین و تأثیرگذارترین منبع برای داشتن سبکی ارزشی در زندگی را رجوع به کلام‌الله و توجه به سیره بزرگان دین مبین اسلام است.
کد خبر: ۸۶۱۸۸۴۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگویی اظهار داشت: ما باید به وجود کتاب بزرگ الهی و منشور حقیقت تربیتی قرآن کریم افتخار کنیم چرا که بهره‌گیری از مفاهیم این کتاب سبب می‌شود تا جامعه بشری از آلودگی‌ها خلاصی پیدا کند.
وی افزود: هر انسانی در طول زندگی خود دارای دغدغدهایی است که مهمترین و اساسی‌ترین آنها سعادت و راه رسیده به سعادت است که چگونه می‌توان به آن رسید؟ برای پاسخگویی به این دغدغه‌ی او یک راه بیشتر وجود ندارد و آن رجوع به خالق هستی است و قرآن که کلام اوست.

حجت‌الاسلام منتشلو عنوان کرد: بهترین و تأثیرگذارترین منبع برای داشتن سبکی ارزشی در زندگی را رجوع به کلام‌الله و توجه به سیره بزرگان دین مبین اسلام است.


وی بیان کرد: قرآن «هدی للمتقین» یعنی چیزی جز کتاب هدایت در زندگی نیست: قرآن کتابی است برای انتخاب بهترین زندگی که سعادت جاودانه در پرتو آن تحقق می‌یابد. آیا قرآن در مورد چگونه زیستن است و چگونگی رفتار را با خداوند و انسان‌هایی دیگر به خوبی تبیین کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با تأکید بر اینکه باید سبک زندگی اسلامی در خانواده‌ها پیاده شود، اعلام کرد: اگر خواهان زندگی شرافتمندانه هستیم، راهی جز برگشت به دامن قرآن نداریم.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان از جهات مختلفی به مقابله با کشور ایران برخاسته‌اند، افزود: اگر می‌خواهیم در مقابل دشمنان سربلند و پیروز باشیم، باید از قرآن کریم فاصله نگیریم.


حجت‌الاسلام منتشلو یادآور شد: خلاصه کلام آنکه آیات الهی به بهترین نحو سبک زندگی را برای ما معرفی کرده‌اند سبکی که اگر آن را در زندگی خود پیاده کنیم، موفقیت در دنیا و آخرت برای ما تضمین شده است.

ارسال نظرات