خبرهای داغ:
امام جمعه ماهشهر گفت: همانطور که چند ماهی بعد از ریخته شدن خون حسن شحاته حکومت مصر دگرگون شد، خون شیخ نمر نیز باعث بسیاری از تحولات می شود.
کد خبر: ۸۶۱۸۸۴۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه شهرستان بندرماهشهر  با اشاره به اعدام شیخ نمر از سوی رژیم سعودی، این اقدام را حماقت آل سعود دانست و اظهار کرد: رژیم آل سعود قبلا اقدامات نابخردانه ای انجام داده است و با اعدام شیخ نمر بیشتر از قبل به نابودی نزدیک شد.
وی افزود: آن ها شیخ نمر را به فتنه گری مذهبی متهم کرده اند در حالی که این کذب محض است و خود رژیم آل سعود ده ها ماهواره را تغذیه میکند و با بکارگیری آخوندهای درباری صحبت های تفرقه انگیز را رواج می دهند.
حجت الاسلام غبیشاوی تصریح کرد: همین خون هاست که مردم را بر علیه رژیم آل سعود متحد می کند و از دست این رژیمی که با مردم حجاز مانند برده رفتار می کند رها می شوند.
امام جمعه 
ماهشهر گفت: همانطور که چند ماهی بعد از ریخته شدن خون حسن شحاته حکومت مصر دگرگون شد، خون شیخ نمر نیز باعث بسیاری از تحولات می شود.
وی ادامه داد: رژیم سعودی هر روز در منطقه سیلی می خورد و می خواهد با ریختن خون مظلومان عقده گشایی کند که این رفتارها نشان دهنده عمر رو به زوال آنها است.
حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات آل سعود تاکید کرد: حقوق بشر تبدیل به ابزاری در دست استکبار جهانی شده و  هر زمانی که به نقعشان باشد دم از حقوق بشر می زنند.
امام جمعه 
ماهشهر در پایان گفت: تنها جرم شیخ نمر طلب آزادی و اعتراض به حکومت مستبدانه رژیم سعودی بود ولی نهادهای حقوق بشر که شبانه روزی از آزادی حرف میزنند سکوت مرگباری در برابر این جنایت در پیش گرفته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها