خبرهای داغ:
نائب رئیس فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی گروهک‌های تکفیری از جمله داعش و النصره اقدامات عربستان با کمک غرب به منظور ضربه زدن به اسلام است، جنایات آل سعود آنها را به زباله‌دان تاریخ نزدیک‌تر کرده است.
کد خبر: ۸۶۱۸۹۴۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان،ناصر سودانی اظهار داشت: هدف عربستان به نمایندگی از نظام سلطه‌گر غرب، منزوی کردن ایران اسلامی است. یکی از مهمترین اهداف عربستان که با همکاری کشورهای غربی انجام شده جلوگیری از اجرای بندهای تفاهم‌نامه برجام است.

وی با بیان اینکه کشور عربستان سعودی ثروت امت اسلامی را در جهت منافع اسرائیل هزینه می‌کند، افزود: دیگر برنامه این کشور نابودی وحدت اسلامی بوده است.

نائب رئیس فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جنگ در عراق، سوریه، یمن و لبنان و نیز دخالت‌های عربستان سعودی در بحرین و لیبی همه در جهت تضعیف امت اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه سعوی‌ها شمشیرشان را برای نابودی امت اسلامی تیز کرده اند، گفت: راه اندازی گروهک‌های تکفیری از جمله داعش و النصره اقدامات عربستان با کمک غرب به منظور ضربه زدن به اسلام است. عربستان با ضربه زدن به اقتصاد برخی از کشورها نیز در صدد ضربه زدن به جامعه اسلامی است.

سودانی عنوان کرد: عربستان قصد دارد در زمینه اقتصاد نفتی با ایران به نبرد بپردازد به همین دلیل با مشارکت کشورهای نفتی قیمت نفت را کاهش داده و می‌خواهد به اقتصاد ایران ضربه بزند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به شهادت شیخ نمر اشاره کرد و گفت: این شخصیت علمی و مجاهد با سخنان خود حکام آل‌سعود را از ورود به فتنه‌ها برحضر داشت ولی حکام نابخرد سعودی تذکرات این شیخ مجاهد را با اعدام پاسخ داده و این مجاهد بزرگوار را به شهادت رساندند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی هدف سعودی ها را ایجاد آشوب در منطقه دانست و اظهار داشت: خواسته سعودی‌ها از این آشوب ایجاد تفرقه میان پیروان اهل بیت(ع) با دیگر مذاهب اسلامی است.

وی در ادامه هجوم به سفارت‌خانه عربستان در تهران و مشهد را از برنامه‌های شوم آل‌سعود دانست و افزود: تجمع مسالمت‌آمیز جوانان پاک اما ناپخته در مقابل سفارت‌خانه عربستان منجر به سوء استفاده عاملان سعودی شد.

سودانی در پایان گفت: اقدامات و جنایات حکام آل سعود، ورود عربستان را به زباله‌دان تاریخ بسیار نزدیک می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها