خبرهای داغ:
مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی وزارت نفت طی سفر به خوزستان با ورود به زادگاه نفت از این شهر بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۱۸۹۴۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سیدرحیم عقیق در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و روسا و سرپرستان شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد ضمن ابراز خوشحالی از حضور در زادگاه نفت و جمع کارکنان این شرکت اظهار کرد: خدمت کردن به خلق یک نعمت بزرگ است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی توجه به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را یک راه خوب و موثر برای شکست فشار دشمنان دانست و افزود: توجه به اقتصاد داخل و حمایت از تولیدکنندگان ایرانی و اعتماد و تقویت دانش و توان متخصصان داخلی بهترین راهکار برای پیروزی در جنگ اقتصادی است.

ابراهیم پیرامون، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز در حاشیه این سفر اظهار کرد: مسجدسلیمان زادگاه نفت است و تاریخچه این صنعت از این شهر شکل گرفته و آغاز می‌شود.

وی افزود: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از نظر مساحت وسیع‌ترین شرکت تابعه مناطق نفتخیز جنوب است و بیش از 90 درصد حوزه عملیاتی این شرکت اعم از خطوط لوله اصلی، جریانی و واحدهای عملیاتی در کوهستان‌های سخت و راه‌های عبوری ناهموار واقع شده است.

پیرامون همچنین به وجود 6 سد و مخازن آن‌ها در حوزه عملیاتی این شرکت و نقش پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه این شرکت در محرومیت‌زدایی از این شهر نفتی و امید بخشی به مردم آن اشاره و خاطرنشان کرد: دیدگاه و نظر مردم از صنعت نفت با تعریف و اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه به‌عنوان یک صنعت خدمتگزار و خدمت رسان تغییر یافته است.

افتتاح یک پروژه در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

همچنین در این سفر با حضور سیدرحیم عقیق، مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی وزارت نفت، ساختمان مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت و مهدی حاجی علیان، رییس بازرسی شرکت ملی نفت و مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افتتاح شد.

اسکلت این ساختمان 3 طبقه از نوع فلزی و مساحت آن 1450 متر مربع می‌باشد که با طراحی و نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت احداث شده است.

رعایت استانداردهای طراحی و الزامات و مقررات ملی ساختمان از جمله مبحث 19 صرفه جویی در مصرف انرژی و بکارگیری درب و پنجره‌های دودیواره به منظور حذف آلودگی‌های صوتی و جلوگیری از ورود ریزگردها به ساختمان از جمله مشخصات فنی این پروژه است.

هیأت بازدیدکننده بازرسی وزارت نفت و شرکت‌های تابعه آن، سپس از نخستین چاه نفت خاورمیانه و همچنین ساختمان قدیمی اداری که برای سال‌ها صنعت نفت ایران در این مکان مدیریت می‌شد، بازدید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها