خبرهای داغ:
طی آیینی؛

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی معرفی شد

خبرگزاری بسیج: طی حکمی از سوی دکتر ضیایی؛ رئیس جمعیت هلال احمر، سعید کنعانی؛ به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجانشرقی منصوب و از زحمات دکتر عزیز نوری مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان قدردانی شد.
کد خبر: ۸۶۱۸۹۷۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، دکتر گرجی؛ معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانیجمعیت هلال احمر با تجلیل از یک دهه خدمات دکتر عزیز نوری- مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی- گفت: جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی یکی از جمعیت های توانمند کشور بوده و امیدواریم در سال های آینده هم با اتکا به نیروی انسانی توانمند شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این جمعیت در سطح کشور باشیم .

در حکم انتصاب سعید کنعانی آمده است: «با عنایت به اصول مندرج در اساسنامه جمعیت هلال‌احمر مبنی بر تلاش در جهت تسکین آلام بشری، کمک به امر سلامت جامعه و دفاع از ارزش‌های انسانی، از جنابعالی انتظار دارم ضمن توجه به جایگاه اجتماعی و فرهنگی استان با بهره‌گیری از پتانسیل‌های درون و برون سازمانی، تمام همت و توان علمی و اجرائی خویش را در راستای توسعه کیفی و کمی مجموعه و بهبود ارائه خدمات تخصصی جمعیت در استان را به کار گیرید. بالندگی و توفیق روزافزون شما را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.»

سعید کنعانی سرپرست جمعیت هلال احمر استان هم با تشکر از حسن اعتماد رئیس جمعیت هلال احمر کشور به وی و تجلیل از خدمات دکتر عزیز نوری گفت: امیدواریم با صداقت و همدلی و همراهی همه بتوانیم شاهد پیشرفت همه جانبه جمعیت هلال احمر باشیم .

در این آیین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان به نمایندگی از روسای شعب و معاونان و از اعضای هئیت مدیره از تلاش های دکتر عزیز نوری تجلیل و برای سعید کنعانی سرپرست جدید هلال احمر استان آرزوی موفقیت کرد.


سعید کنعانی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد پیراپزشکی و از مدیران با سابقه هلال احمر استان بوده که از سوابق وی می توان به معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی، مدیر کلینیک فجر و نیز مدیریت یکی از کلینیک های جمعیت هلال احمر در خارج ازکشور اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها