خبرهای داغ:
ویژه گرامیداشت شهید طهرانی مقدم و شهدای اقتدار جمهوری اسلامی ایران؛
خبرگزاری بسیج: پس از اعلام اسامی برگزیدگان دومین جشنواره سی سال اقتدار موشکی، هنرمندان آذربایجانی چندین مقام را در رشته های مختلف این جشنواره به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۸۶۱۹۰۵۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جشنواره سی سال اقتدار موشکی از سال گذشته به مناسبت سی سالگی خودکفایی موشکی کشور آغاز شده است که اسامی برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره از سوی دبیرخانه آناعلام شد و مسولیت اعلام اسامی و برگزاری مراسم اهدای جوایز جشنواره اقتدار موشکی به کنگره جهانی اقتدار واگذار شد.

«رضا قلیزاده» به عنوان نفر نخست و «داود خدایی» به عنوان نفر سوم در بخش خاطره این جشنواره، «سعید داوری» به عنوان نفر سوم و «سعیده اصغری» و «معصومه حاج عبدالهی» به عنوان نفرات برگزیده بخش پوستر جشنواره، «جابر اسدی» به عنوان نفر نخست و «فرهاد رحیم قراملکی» به عنوان نفر برگزیده بخش کاریکاتور این جشنواره معرفی شدند.

بر این اساس مراسم تجلیل از برگزیدگان و اهدای جوایز آن ها همزمان با نخستین کنگره جهانی اقتدار ویژه گرامیداشت شهید طهرانی مقدم و شهدای اقتدار جمهوری اسلامی ایران اوایل بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات