خبرهای داغ:

مس سونگون نايب قهرمان ليگ برتر فوتسال شد

هفته پاياني لیگ برتر فوتسال، از ساعت 16 مس سونگون ميزبان ميثاق تهران بود كه با برد اين تيم و تنها به علت تفاضل گل كمتر نايب قهرمان ليگ فوتسال شد.
کد خبر: ۸۶۱۹۰۷۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مس سونگون كه هفته گذشته با تساوي برابر ياسين پيشرو قم و به علت تفاضل گل كمتر، صدر جدول را به تيم تاسيسات دريايي تهران واگذار كرده بود، امروز نيز با برد لحظات پاياني اين تيم برابر فردوسي مشهد، قهرماني ليگ برتر را از دست داد.

براي تيم مس سونگون در اين بازي، مسلم رستمي ها يكبار و ديه گو داسيلوا و بلو هر كدام دوبار گلزني كردند و تك گل تيم حريف را عارف بلوكي به ثمر رساند.

مس سونگون با برد امروز خود، 52 امتيازي شده و با قرار گرفتن در رده دوم جدول اين رقابت ها، نتوانست مجوز حضور در رقابت هاي آسيايي را به دست آورد.

حاصل كار بازيكنان مس سونگون از 25 بازي اين فصل رقابت هاي ليگ برتر، 16 برد، 4 مساوي و 5 باخت بود كه در مجموع اين رقابت ها، 89 گل زده و 55 گل خورده داشته است.

با پايان اين رقابت ها، تاسيسات دريايي تهران، مس سونگون تبريز و گيتي پسند اصفهان به ترتيب با 52، 52 و 50 امتياز، عناوين نخست تا سوم ليگ برتر فوتسال را از آن خود كردند.

دبيري تبريز هم بدون احتساب بازي لغو شده امروز خود، با 42 امتياز در جايگاه چهارم ايستاد.

بازي امروز آذرخش بندرعباس با ديگر نماينده تبريزي ليگ برتر(دبيري تبريز) لغو شد.

در دیگر بازی های امروز نیز نتایج زیر به دست آمد:

شهروند ساری 2 – فرش آرا 1

گیتی پسند 3– شركت حفاري 3

فردوسی مشهد 1 – تاسیسات دریایی 2

شهيد منصوري قرچك 2– یاسین پیشرو قم 1

ارسال نظرات
آخرین اخبار