سپاه ناحیه گچساران واسطه بخشش قاتل گچسارانی

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: با وساطت سپاه ناحیه گچساران و رایزنی‌های صورت گرفته، خانواده‌ای قاتل فرزند خود را بخشید.
کد خبر: ۸۶۱۹۰۸۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵

جهانگیر انصاری با اشاره به برگزاری همایش کاهش نزاع‌های دسته جمعی به همت سپاه مقاومت ناحیه گچساران اظهار کرد: این همایش که در محل حسینیه بهبهانی‌های مقیم گچساران با حضور اعضای شورای تأمین، امامان جماعت مساجد، معتمدان و ریش‌سفیدان طوایف با همراهی اقشار مختلف مردم برگزار شد، سخنرانی‌های در خصوص اهمیت آرامش و امنیت و آسیب‌های نزاع‌های دسته‌جمعی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اخلاقی، شخصیتی و اقتصادی صورت گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: استفاده از ظرفیت افراد موثر در جامعه در راستای کاهش نزاع‌های دسته جمعی از موثر‌ترین راه‌‌های پیشگیری بوده و به همین دلیل از علماء، معتمدان محلی و ریش‌ سفیدان طوایف در این همایش دعوت شده بود.

انصاری با اشاره به برگزاری این همایش و استفاده از ظرفیت آن در بخشش قاتل گچسارانی گفت: هدف دیگر این همایش اصلاح و برقراری صلح بین دو خانواده بود که هشت سال پیش طی درگیری قتلی بین آنها رخ داده بود.

وی یادآور شد: با وساطت ناحیه مقاومت بسیج گچساران، علما، مسئولان و ریش‌سفیدان موفق به برقراری صلح و آشتی میان این دو خانواده شدیم.

انصاری در پایان عنوان کرد: در این مراسم خانواده مکاریان که از بهبهانی‌های مقیم گچساران هستند به احترام جمع حاضر در همایش، قاتل فرزند خود را بخشیدند.

ارسال نظرات