معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، از برگزاری بیش از 50 برنامه متنوع فرهگی و ورزشی در دهه فجر در شهرستان بویراحمدخبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۹۰۸۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶

احمد حکمتی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد دهه فجر با اشاره به فرا رسیدن سی وهفتمین سال تولد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان استان وظیفه دارد همگام با دیگر دستگاه‌ها و نهادها نقش خود را در معرفی انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن به خوبی ایفا کند.

معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: دهه فجر فرصتی مناسب جهت آشنایی جوانان با انقلاب و آرمان‌های آن بوده و این وظیفه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه است که هر کدام با توجه به امکانات خود ظرفیت‌های بالقوه را شناسایی و آنها را به کار بگیرند.

وی با بیان این که مردم همواره و در همه صحنه‌های انقلاب نقش محوری داشته و همراه نظام بوده‌اند، گفت: اکنون نیز انتقال پیام انقلاب باید با کمک مردم  به خصوص ورزشکاران و از طریق آنها به نسل جدید و آینده انتقال داده شود.

این مسئول با تاکید بر حضور و شرکت مردم در برنامه‌های دهه فجر، اذعان کرد: اداره ورزش و جوانان استان نیز در راستای گرامیداشت این ایام برنامه‌های متنوعی را با همکاری اعضای کمیته این دهه برنامه‌ریزی کرده است.

حکمتی از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی ویژه دهه فجر سال جاری در شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: بیش از 50 برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه این ایام در شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.

معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری همایش پیاده‌روی، غبارروبی گلزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده ورزشکاران پیش کسوت، برگزاری مسابقات ورزشی و تجلیل از ورزشکاران برتر را از جمله برنامه‌های مهم این ایام عنوان کرد.

ارسال نظرات