سالمندی دوره کمال، پرباری خرد و اندیشه و بلندای زندگی هر انسانی است

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی در دیدار دانشجویان با سالمندان گفت: سالمندی دوره کمال، پرباری خرد و اندیشه و بلندای زندگی هر انسانی است.
کد خبر: ۸۶۱۹۰۸۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور یاسوج از مرکز توانبخشی سلامت دراستان دیدار کردند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی با بیان این موضوع گفت: سالمندی دوره کمال، پرباری خرد و اندیشه و بلندای زندگی هر انسانی است.

وی افزود: این دوره، دورانی از زندگی است که با کسب انبوهی از تجربه می‌توان به دیروز، امروز و فردا نگریست و سالمند همچون گنجی است گرانبها که باید فرصت تکریم و تعظیم او را مغتنم شمرد و این توفیق را به نیکی پاس داشت.

مالک انوری پور هدف از این کار را تکریم سالمندان و ایجاد رأفت بین جوانان و دانشجویان و سالمندان و تسکین آلام سالخوردگان و تکریم و احترام پدران و مادران پیر جامعه در خانه سالمندان عنوان کرد و گفت: در این برنامه دانشجویان با اهدای شاخه های گل از آنان تکریم کردند.

امیدوایم که این دیدار راهی باشد برای سرکشی سایر مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد از این مراکز، در این دیدار دانشجویان ضمن ابراز همدردی با سالمندان به بررسی مشکلات سالمندان، نحوی برخورد مسئولین با آنها، خوراک، پوشاک و همچنین گوش دادن به درد ودل های آنها و سعی در مشاوره دادن به آنها پرداختند
ارسال نظرات