فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر سپاه از تهیه 1300 جهیزیه برای نوعروسان بی‌بضاعت در قالب طرح "کوثر" در سطح کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۹۱۰۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار ضیاء‌الدین حزنی عصر امروز در مراسم اجرای طرح "کوثر" در راستای تامین جهیزیه برای نوعروسان بی‌بضاعت که در سالن اجتماعات اردوگاه ثامن‌الائمه(ع) در مشهد برگزار شد، کمک به افراد و خانواده های بی بضاعت را از ویژگی خاص و مشترک سپاه و کمیته امداد عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه مناطق محروم در کشور ما زیاد است لذا اگر همه نهادهای دولتی در کنار سپاه و کمیته امداد در امر محرومیت زدایی وارد کار شوند ما شاهد ایجاد شرایط بهتری در این مناطق خواهیم بود.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر سپاه از کمک به موسسه خیریه حضرت رقیه(س) در سطح کشور و تهیه هزار و 300 جهیزیه برای نوعروسان بی‌بضاعت خبر داد.

وی به پرداختن پیرامون ساخت منازل در حاشیه شهر مشهد در سال آینده اشاره کرد.

حزنی تاکید کرد: باید به تکمیل بیمارستان‌های صحرایی نیز با توجه به اهمیت و لزوم وجود چنین اماکنی در جهت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به محرومان نیز پرداخته شود.

وی اظهار داشت: مداوای بیماران صعب‌العلاج، خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست و سایر اقدامات در این عرصه توسط بخش محرومیت‌زدایی سپاه انجام می‌شد.

گفتنی است، در این مراسم به 181 نوعروس بی‌بضاعت جهیزیه در اجرای طرح کوثر با عنوان «تامین جهیزیه برای نوعروسان بی‌بضاعت» در قالب تفاهم‌نامه با سپاه، موسسه خیریه حضرت رقیه(س) و کمیته امداد خراسان رضوی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها