تیم مقاومت بسیج در بخش هفته هشتم و نهم لیگ برتر بانوان در دو رشته تفنگ و تپانچه برابر حریفانش به پیروزی رسید.
کد خبر: ۸۶۱۹۱۲۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج،نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر تیراندازی با برگزاری رقابت های هفته هشتم و نهم به میزبانی انقلاب در سالن ۸۰ خط فدراسیون آغاز شد. 

در رقابت های هفته هشتم مسابقات تفنگ بانوان با توجه به انصراف تیم بعثت سه دیدار برگزار شد و تیم های نیروی زمینی، مقاومت و پاس قوامین برابر حریفان به برتری دست یافتند. در پایان هفته هشتم الهه احمدی از تیم نیروی زمینی با امتیاز ۴۱۹٫۳ به مقام نخست دست یافت؛ مه لقا جام بزرگ از پاس قوامین دوم شد (۴۱۶٫۸) و نجمه خدمتی با امتیاز ۴۱۵٫۵ از مقاومت در رده سوم ایستاد.

در رقابت های تپانچه بانوان نیز نتایج تفنگ تکرار شد و تیم های نیروی زمینی، مقاومت و پاس قوامین برابر هیئت اصفهان، هیئت خراسان رضوی و انقلاب برابر حریفان خود شکست خوردند. در بخش انفرادی الهام هریجانی از مقاومت با ۳۸۶ امتیاز بهترین عملکرد را داشت و پس از او بهناز غلامی از نیروی زمینی (۳۸۱) و گلنوش سبقت اللهی از پاس قوامین (۳۷۹) در رده های بعدی قرار گرفتند.

در رقابت های هفته نهم، مقاومت، پاس قوامین و هیئت خراسان رضوی برابر حریفان خود به برتری رسیدند. در رقابت های تپانچه نیز نتایج تفنگ تکرار شد و تیم های هیئت اصفهان، پردیسان و انقلاب رقابت را واگذار کردند.

در بخش انفرادی تفنگ نجمه خدمتی از مقاومت با ۴۱۷٫۱ امتیاز اول شد. و همچنین مه لقا جام بزرگ از پاس قوامین با یک دهم اختلاف امتیاز در رده دوم قرار گرفت و مریم طالبی هم تیمی اش نیز با امتیاز ۴۱۴٫۸ در جایگاه سوم ایستاد.

الهام هریجانی و زینب طوماری با امتیاز مشابه ۳۸۵ و گلنوش سبقت اللهی با ۳۷۸ امتیاز نیز بهترین های رقابت های تپانچه در هفته نهم لیگ برتر بودند.
ارسال نظرات