خبرهای داغ:
دوره تخصصي قرائت قرآن كريم با حضور 35 بانوي فعال قرآن شهرستان ماهشهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۹۱۳۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،فاطمه مکوندی مدیر مؤسسه قرآنی حجت خاتم ماهشهر اظهار کرد: ثبت‌نام برگزاری دوره تخصصی قرائت قرآن کریم در این مؤسسه آغاز شده است و برنامه‌ریزی شده که 35 نفر از مربیان و افرادی که موفق به دریافت مدرک سطح 5 قرائت شده‌اند، در این دوره شرکت کنند.

وی افزود: این دوره که از اول بهمن امسال آغاز می‌شود، به مدت 6 ماه ادامه خواهد یافت و با تدریس رحمانی از فعالان قرآنی ماهشهر همراه خواهد بود.

مکوندی گفت: هدف از برگزاری این دوره تخصصی بهبود شرایط قرائت از سوی مربیان و فعالان قرآنی بانوی ماهشهر است. همچنین این مربیان به هنگام انتقال آموزه‌های خود، بهبود قرائت قرآن‌آموزان را مدنظر قرار دهند.

مدیر مؤسسه قرآنی حجت خاتم ماهشهر افزود: این دوره تخصصی آموزشی پنج‌شنبه‌ها در این مؤسسه دائر می‌شود. همچنین دوره تخصصی قرائت قرآن سطح 2 و سطح 4 به همراه قرائت در شهرک شهید چمران ماهشهر برگزار می‌شود. دوره آموزشی مفاهیم نیز در این شهرک برگزار می‌شود.

مکوندی افزود: این دوره تخصصی به مدت 2 ماه برگزار خواهد شد و در قالب دوره آموزشی ترم زمستانه برگزار می‌شود.

وی گفت: کلاس آموزشی قرآن مداحان شهرک شهید چمران نیز از امروز 20 دی آغاز مي‌شود و در هفته 2 جلسه با حضور مداحان به صورت آموزش قرائت، مفاهیم، احکام، شبهات دینی دائذ خواهد بود. حجت‌الاسلام هاشمی امام جمعه شهرک شهید چمران و حجت‌الاسلام رضوی مدیر تبلیغات اسلامی ماهشهر نیز تدریس این دوره را به عهده خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها