خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خواستار ایجاد و راه اندازی ستاد ویژه برای انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال 2018 شد.
کد خبر: ۸۶۱۹۱۴۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، شهرام دبیری در جلسه علنی شورای اسلامی کلان شهر تبریز با بیان اینکه این انتخاب اتفاق بسیار مهم در حوزه گردشگری آذربایجان و تبریز است، اظهارکرد: باید همه تمهیدات و امکانات لازم و کافی برای میزبانی از گردشگران از اکنون در سطح شهر تبریز اتخاذ شود.
وی افزود: هدف از ایجاد چنین ستادی در شورا و شهرداری نباید به صورت مقطعی بوده و متمرکز بر فعالیت های سال 2018 باشد بلکه باید با تدوین و تهیه برنامه های مناسب تبریز را برای میزبانی از مسافرها و گردشگرهای داخلی و خارجی اعم از کشورهای اسلامی و غیراسلامی آماده کرد.
دبیری، توجه به موضوع گردشگری را از اولویت های مهم و اصلی شورای اسلامی تبریز بیان کرد و با اشاره به مزیت های فراوان این صنعت در توسعه منطقه، گفت: رونق اقتصادی و کارآفرینی با جذب گردشگرهای داخلی و خارجی سرعت و رونق بیشتری به خود می گیرد.
وی، بر توجه به مباحث نرم افزاری در موضوع گردشگری تاکید و بیان کرد: ستاد ویژه می تواند در این زمینه وارد عمل شده و پیگیری های لازم را به انجام برساند.
دبیری همچنین خواستار تهیه لوگوی مناسب برای انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 شد و گفت: این نشان باید حاوی مطالب جامع و اساسی درباره نقاط مختلف گردشگری تبریز بوده و در بین سفارت خانه های کشورهای مختلف توزیع شده و در اختیار رسانه های گروهی قرار بگیرد.

ارسال نظرات