مردم نیز می‌دانند که فتنه این دوره از انتخابات همان بحث رد صلاحیت‌ها است، همان‌طور که در دوره قبل فتنه، بحث تقلب بود.
کد خبر: ۸۶۱۹۱۴۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷



خبرگزاری بسیج مازندران، دبیر حزب موتلفه اسلامی مازندران با بیان اینکه در 9 حوزه انتخابیه مازندران، 9 شورای مشورتی اصول‌گرایان تشکیل شده است، گفت: تا 30 دی‌ماه کاندیداهای اصول‌گرایان مازندران به شورای مرکزی معرفی می‌شوند.

محمدعلی مینایی‌فر درباره وحدت اصول‌گرایان مازندران برای این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اصول‌گرایان مازندران با انسجام خاصی توانستند به وحدت برسند و شورای اصول‌گرایان نیز در سطح استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در 9 حوزه انتخابیه مازندران، 9 شورای مشورتی تشکیل شده است، افزود: تا 30 دی‌ماه کاندیداها از طریق شوراهای مشورتی به شورای مرکزی معرفی شده و در این سطح کاندیداهای اصول‌گرایان به اتفاق آرا اعلام می‌شوند.

مینایی‌فر با اعلام اینکه وحدت اصول‌گرایان در این دوره از انتخابات بی‌نظیر است، تصریح کرد: با توجه به اینکه تنها راهکار برای رسیدن به موفقیت بیشتر وحدت بین اصول‌گرایان است و تمام گروه‌ها به اتفاق آرا، روی این مهم تاکید و در صحنه حضور دارند.

وی یادآور شد: تاکنون داوطلبان اصول‌گرایان انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران مورد تایید هیئت‌های اجرایی قرار گرفتند و ما نیز منتظر اعلام نظر نهایی شورای نگهبان برای تایید داوطلبان انتخابات هستیم.

دبیر حزب موتلفه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه عده‌ای عادت کردند که با کوبیدن شورای نگهبان و ایجاد مسئله در انتخابات اهداف سیاسی خود را پیگیری کنند، اظهار کرد: مردم نیز می‌دانند که فتنه این دوره از انتخابات همان بحث رد صلاحیت‌ها است، همان‌طور که در دوره قبل فتنه، بحث تقلب بود.

مینایی‌فر با بیان اینکه شورای نگهبان از ابتدای انقلاب اسلامی عمیقا کار کرده و هر دوره نیز عملکردش کاملا مشخص و مورد تایید امام راحل و مقام معظم رهبری قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان همیشه بوده و الان هم در صحنه حضور دارد و من فکر نمی‌کنم مردم ما با این شایعات و خبرپراکنی از صحنه دلسرد و حضورشان کمتر شود.

وی اضافه کرد: براساس نظرسنجی‌های انجام شده تقریبا بیش از 70 درصد مردم مازندران اعلام کردند که در صحنه حضور می‌یابند و این مسئله نوید انتخابات خوب و موفقی را می‌دهد.

دبیر حزب موتلفه مازندران در پایان گفت: اصول‌گرایان استان دارای پایگاه و ریشه قوی هستند و روحانیت نیز همراهی کرده و این مجموعه با حضور گسترده مردم می‌تواند، توطئه‌ها را خنثی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها