سرپرست تیم شهدای شورمست سوادکوه مازندران از قهرمانی عضو تیم شمشیر‌بازی شهدای شورمست مازندران در مسابقات قهرمانی کلاس A جوانان جهان در تهران خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۹۱۵۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵



خبرگزاری بسیج مازندران، معین عابدینی با اشاره به اینکه هفته سوم نیم‌فصل لیگ شمشیربازی کشور از دو هفته پیش به پایان رسید و تیم شهدای شورمست مازندران در هفته سوم موفق به شکست تیم استقلال شد، گفت: تیم شهدای شورمست مازندران با مربی‌گری مجتبی عابدینی اولین شمشیر‌باز ایرانی حاضر در المپیک برای هفته پایانی نیم‌فصل با نتیجه 45 بر 40 تیم استقلال را که از بازیکنان جوان و نوجوان برتر استفاده کرده بود شکست داد.

وی از رتبه چهارم تیم شهدای شورمست مازندران در لیگ برتر کشور خبر داد و افزود: تیم شهدای شورمست سوادکوه مازندران در بین هفت تیم شمشیربازی کشور پس از دانشگاه آزاد، بانک سرمایه و بافق در رتبه چهارم قرار دارد و تیم‌های استقلال، آکادمی شمشیربازی البرز و عقاب‌های شیراز در رده‌های بعدی قرار دارند.

سرپرست تیم شهدای شورمست سوادکوه مازندران با اشاره به اینکه هفته چهارم لیگ شمشیربازی کشور از دوم بهمن‌ماه در تهران آغاز می‌شود، خاطر‌نشان کرد: تیم شهدای شورمست مازندران با قدرت در ادامه لیگ برتر کشور شرکت خواهد کرد.

عابدینی از حضور سه شمشیرباز شهدای شورمست مازندران در مسابقات امروز قهرمانی کلاس A جوانان جهان در تهران خبر داد و گفت: مسابقات امروز قهرمانی کلاس A جوانان جهان در تهران اولین مسابقات رنکینگ‌دار فدراسیون جهانی شمشیربازی در سال 2016 بوده است و در تقویم جهانی نیز درج است که مهدی مولایی که در تیم شهدای شورمست مازندران حضور دارد به عنوان قهرمانی دست یافت و احمدرضا شهمیری و سجاد فرمانی نیز از مرحله گروهی صعود کرده بودند که در مرحله حذفی، حذف شدند و عملکرد قابل قبولی در مسابقات داشتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها