خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه:

شهید رهبر فکر و قلمش در خدمت انقلاب بود

مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه از شهید 'غلامرضا رهبر' به عنوان فردی یاد کرد که قلم، فکر و بیانش همواره در خدمت نظام و انقلاب اسلامی قرار داشت.
کد خبر: ۸۶۱۹۱۸۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حسن موحد روز یکشنبه در گردهمایی خبرنگاران بسیجی استان در کانون بسیج جوانان کرمانشاه که به مناسبت گرامیداشت شهید غلامرضا رهبر برگزار شد؛ از این شهید والامقام به عنوان یکی از اسوه های اهالی رسانه یاد کرد.
وی با بیان اینکه شهید رهبر همواره در راه امام (ره) و رهبری قدم گذاشت، خاطرنشان کرد: صدای گرم و گیرای وی با آن شور و حرارت خاص هنوز در اذهان مردم باقیست.
موحد با اشاره به حضور دائمی شهید رهبر در جبهه های نبرد حق علیه باطل افزود: وی پس از آنکه در سال 58 به عضویت صدا و سیما درآمد با حضور در جبهه های جنگ و زیر بارش توپ و خمپاره، کار خود را به خوبی انجام داد و ایثارگری رزمندگان را به اطلاع عموم می رساند.
مسئول بسیج رسانه کرمانشاه ادامه داد: روایت های شهید رهبر از سالهای دفاع مقدس و حضور او در خط مقدم موجب بلوغ و رشد سبک و تفکری به نام خون نگاران شد.

** رفتار بسیج گونه رسانه ها می تواند جامعه را اصلاح کند
حجت الاسلام کماسی مربی بسیج رسانه استان نیز در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رهبر از وی به عنوان یک خبرنگار بسیجی نمونه یاد کرد که همواره در راه راست قدم گذاشت.
وی با بیان اینکه امروز اهالی رسانه و قلم نیز باید همان راه شهید رهبر را طی کنند، گفت: رفتار بسیج گونه رسانه ها می تواند جامعه را اصلاح کند.
حجت السلام کماسی همچنین با اشاره به اثرگذاری بالای رسانه ها در دنیای امروزی تصریح کرد: اگر روح بسیجی در این رسانه ها حاکم شود خواهیم دید که قدرت آن ها چندین برابر خواهد شد.
شهید غلامرضا رهبر نخستین گزارشگر صدا و سیما است که در 21 دی ماه سال 1365 در منطقه عملیاتی کربلای پنج به شهادت رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار