خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

اصحاب رسانه باید مواظب دام غربی ها باشند

خبرگزاری بسیج: سردار مجتبی فدا، جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در این برنامه گفت: اهالی رسانه باید مواظب باشند در دام حیله و نیرنگ غربی های نیفتند و در عرصه های سخت به نقع نظام و ایران اسلامی قدم برداریم و از این فرصت و فضایی که ایجاد شده به بهترین وجه ممکن در راستای ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی قلم بزنیم.
کد خبر: ۸۶۱۹۲۳۱
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، سردار مجتبی فدا، جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در این برنامه گفت: اهالی رسانه باید مواظب باشند در دام حیله و نیرنگ غربی های نیفتند و در عرصه های سخت به نقع نظام و ایران اسلامی قدم برداریم و از این فرصت و فضایی که ایجاد شده به بهترین وجه ممکن در راستای ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی قلم بزنیم.

وی ادامه داد: ما باید در 4 زمینه نقد، نظارت، اطلاع‌رسانی و تبادل افکار فعالیت داشته باشیم و خود را محک بزنیم که چه میزان در راستای این هدف فعالیت داشته‌ایم و در جبهه فرهنگی اسلام چه میزان فعال هستیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بیان داشت: رسانه های استان اصفهان و به ویژه بسیج رسانه با توجه به نزدیکی انتخابات در صحنه دفاع از ایران اسلامی با همه ظرفیت به میدان بیایند و جبهه فرهنگی جهان اسلام و جبهه متعهد رسانه ای را فعال کنند.

  وی افزود:در موضوع انتخابات ما نقاط اشتراک بسیاری با همدیگر داریم  فقط ممکن است درچند نقطه کوچک اختلاف سلیقه داشته باشیم،لذا با توجه به سخنان مقام عظمای ولایت مجموعه بسیج رسانه باید ظرفیتی ایجاد کند تا زمینه پشتیبانی از انقلاب اسلامی شکل بگیرد و همه به صحنه بیایند.
ارسال نظرات