خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان:
خبرگزاری بسیج: رضا صفری در مراسم بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه گفت: در حال حاضر در عصری زندگی می‌کنیم که کشورها و حاکمیت‌های قدرت طلب برای استیلای خود از رسانه بهره ‌می‌برند.
کد خبر: ۸۶۱۹۲۳۵
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، رضا صفری در مراسم بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه گفت: در حال حاضر در عصری زندگی می‌کنیم که کشورها و حاکمیت‌های قدرت طلب برای استیلای خود از رسانه بهره ‌می‌برند.

وی تاکید کرد: امروز حاکمیت‌های سلطه‌جو ابزار رسانه را جز راهبردهای اصلی خود قرار داده‌اند، ما به عنوان جریان رسانه‌ای انقلابی که عنوان بسیجی را یدک می‌کشیم باید با قوت در این عرصه وارد شده و خط‌شکن باشیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان بیان داشت: اگر دشمنان امروز با زیر سوال بردن اسلام ناب محمدی و گفتمان انقلاب با برجسته کردن اسلام آمریکایی، اسلام تزویر و وهابیت قصد توطئه دارند، رسانه‌ انقلابی و بسیجی باید خط‌شکن باشد.

وی ادامه داد: جایگاه اصحاب رسانه انقلابی جایگاه خطیری است و نباید آن را دست کم گرفت، امروز نظام سلطه با پیچیدگی خاصی علیه اسلام و انقلاب فعالیت می‌کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان ضمن تشریح فعالیت‌های مختلف امپریالیسم رسانه‌ای علیه اسلام ناب، گفت: نقش‌آفرینی جریان رسانه انقلابی در مقابل امپریالیسم رسانه‌ای ضروری است.

وی ادامه داد: مصادف شدن و تقارن روز بسیج رسانه با روز شهادت غلامرضا رهبر، یک تصادف و اتفاق عادی نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها