سردار ربیعی در دیدار با پاسداران و بسیجیان ابوموسی:

بسیج و سپاه باید برنامه‌های فرهنگی و تفریحی را در سطح جامعه رواج دهند

مسئول قرارگاه آموزش، تعالی و تربیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج و سپاه باید برنامه‌های فرهنگی و تفریحی را در سطح جامعه رواج دهند.
کد خبر: ۸۶۱۹۲۴۴
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از  استان هرمزگان، مسئول بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راس هیئتی به منظور دیدار با پاسداران و بسیجیان در جزیره بوموسی حضور یافت.

سردار مصطفی ربیعی در ابتدا ضمن دیدار با پاسداران، در جلسه شورای فرماندهی حضور یافت و اظهار داشت: با توجه به بازدیدی که از ناحیه مقاومت بسیج ابوموسی صورت پذیرفت و با توجه به امکانات و استعدادی که مشاهده شد، این ناحیه با تمام نواحی مقاومت بسیج فرق دارد باید برنامه‌ها به صورت ویژه و خاص در این منطقه تعریف و اجرایی شود.

به گفته وی، در این جزیره با توجه به بافت جمعیتی که از کارمند، دانشجو، دانش‌آموز، صیاد، فرهنگی و ... تشکیل شده است، باید به نحوی برنامه‌ریزی شود که عموم مردم بعد از پایان ماموریت در این جزیره، جوری فکر کنند که از یک دانشگاه بزرگ انسان‌ساز فارغ‌التحصیل شده‌اند.

مسئول بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه پاسداران عنوان کرد: برنامه سپاه و بسیج، خصوصا برای این شهرستان، باید به سمت برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و آموزش‌های نظامی سوق داده شود و به نحوی برنامه‌ىریزی شود که برنامه‌های بومی و طرح‌هایی که قابلیت اجرایی دارند را به برنامه تبدیل و آن را اجرایی کنیم.

وی در پایان ضمن عرض خدا قوت خدمت همه پاسداران و بسیجیان، گفت: کاری که شما در اینجا انجام می‌دهید، همانند جهاد در راه خدا است با توجه به مسائلی که در اینجا وجود دارد، مردم این جزیره به خدا نزدیک‌ترند.

ارسال نظرات