در مجلس شورای اسلامی:

تذکر حجت الاسلام برومند به وزیر نیرو

نماینده شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس به وزیر نیرو درباره‌ لزوم تغییر مدیریت آب استان اردبیل تذکر داد.
کد خبر: ۸۶۱۹۲۴۶
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، نمایندگان در نشست علنی 20 دی ماه مجلس شورای اسلامی در تذکرات کتبی خود در جلسه علنی مجلس خواستار توجه ویژه به بازنشستگان فولاد و آموزش و پرورش شدند و از مسئولین وزارت امور خارجه خواستند که با تحرکات اخیر عربستان من الجمله حمله هوایی سفارت ایران در یمن برخورد جدی کنند.

محمد دهقان در نشست علنی (یکشنبه20دی ماه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

حجت الاسلام حبیب برومند نماینده پارس آباد و بیله سوار به وزیر نیرو درباره‌ لزوم تغییر مدیریت آب استان اردبیل، توجه ویژه به سوخت های پاک و انرژی های جدید تذکر داد.

سلیمی و خجسته نمایندگان محلات و همدان به رئیس جمهور در خصوص قرادادهای نفتی به مجلس شورای اسلامی مطابق با اصل 77 قانون اساسی تذکر داد.

قاضی پور و خجسته نمایندگان ارومیه و همدان در خصوص لزوم توجه جدی به انرژی های پاک و سوخت های فسیلی و به وزیر راه در خصوص لزوم توجه جدی به تکمیل راه آهن تهران همدان تذکر دادند.

قاضی پور خجسته و بشیری نمایندگان همدان و پاکدشت و ارومیه به رئیس جمهور و وزرای اقتصادی در خصوص لزوم برخورد با افزایش بی رویه قیمت ارز و لزوم توجه به نیازهای جانبازان همچنین در تذکر دیگر به وزیر بهداشت در خصوص توجه به جلوگیری از فروش و بازار انحصاری در زمینه تجهیزات پزشکی تذکر دادند.

زمانیان نماینده شهرکرد و بیرانوند نماینده بروجرد به رئیس جمهور در خصوص لزوم برنامه درست برای رکود موجود در بازار و خروج از این وضع و پرهیز از سیاست های غلط اقتصادی، همچنین به و زیر جهاد کشاورزی در خصوص پرداخت بدهی های تعاون روستایی کشاورزان و همچنین به وزیر امور خارجه در خصوص توضیح در خصوص علت عدم برخورد جدی با عربستان و لزوم اتخاذ موضع با اقدامات این کشور به خصوص در موضوع حمله هوایی به سفارت ایران در یمن تذکر داد.

فیاضی نماینده نور به وزیر ورزش در خصوص علت عدم پرداخت حقوق ناجیان غریق مازندرانی تذکر داد.

پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در تذکری به وزیر کشور در خصوص دخالت غیرقانونی فرماندار در انتخابات و همچنین به وزیر اقتصاد در خصوص پیگیری سریع تر قانون خروج از رکود همچنین به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در اجرای طرح توافقی و مشوق اقتصادی تذکر داد.

مقیمی نماینده بهشهر به رئیس جمهور در خصوص تخصیص اعتبارات را ه روستایی و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص توجه به مطالبات بازنشستگان فرهنگی به ویژه معوقات بازنشستگی و به وزیر کشور در خصوص توضیح علت دخالت معاون سیاسی استاندار مازندارن در انتخابات تذکر داد.

بیرانوند نماینده مردم بروجرد در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص رسیدگی به وضعیت کارگران کاشی بروجرد، به وزیر جهاد کشاورزی لزوم پرداخت خسارت کشاورزان تذکر داد.

مفتح نماینده تویسرکان به وزیر جهاد در خصوص لزوم پرداخت خسارت سرمازدگی به کشاورزان منطقه تذکر داد.

سودانی نماینده اهواز به رئیس جمهور و معاون رئیس جمهوردر امور محیط زیست در خصوص لزوم پاسخگویی در مورد اقدامات مرتبط با جلوگیری از پدیده ریزگردها و توجه به هزاران نفر از مسدومان ناشی از باران‌های پاییزی در اهواز تذکر داد.

زاهدی نماینده کرمان به وزیر آموزش و پرورش در خصوص عدم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان از شهریورماه سال قبل و همچنین به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص جلوگیری از واردات شکر همچنین به وزیر علوم در خصو عدم توجه به تعیین تکلیف حق التدیسی های آموزشکده های فنی و حرفه ای تذکر داد.

ثروتی و جعفری نماینده مردم بجنورد و عبادی نماینده بیرجند، دهقان نماینده شاندیز، رجایی نماینده گناباد، سبحانی نیا نماینده نیشابور، هروی نماینده قائنات، پژمانفر نماینده مشهد، مرادی نماینده سنندج، به وزیر کشور در خصوص پرهیز از سیاسی کاری در رسیبدگی به پرونده شاندیز تذکر دادند.

بذرپاش نماینده تهران به رئیس جمهور در خصوص عدم پرداخت پاداش معوقه ایثارگران تذکر داد.

نیازآذری نماینده مردم بابل به رئیس جمهور در خصوص رسیدگی به مسائل بازنشستگان فرهنگی و معلمان همچنین به وزیر راه در خصوص تکمیل کنارگذر بابل تذکر داد.

نوروزی نماینده علی آباد کتول به وزیر آموزش و پرورش در خصوص عدم اجرای ماده مربوط به ایثارگران تذکر داد.

منظری توکلی نماینده مردم بافت در تذکری به وزیر صنعت در خصوص 241 کارگر کارخانه فولاد بافت تذکر داد.

آشتیانی و امیرآبادی نمایندگان قم به وزیر دادگستری در خصوص لزوم توجه به زیان دیدگان پدیده شاندیز تذکر دادند.

افضلی فرد نماینده اردبیل به وزیر اقتصاد در خصوص عدم اجرای مصوباتی که در جلسه طرح سوال وزیر مطرح شده تذکر داد.

سبحانی فر نماینده سبزوار به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص علت عدم توجه به کشاورزان چغندرکار و عدم خرید تضمینی شکر همچنین به وزیر جهاد در خصوص عدم پرداخت یارانه شیر تذکر داد.

سلیمی نماینده محلات به وزیر نفت و نیرو در خصوص افزایش بی رویه قیمت آب ، برق و گاز موجب مشقت اقشار کم درآمد شده تذکر داد.

محجوب ، قاضی پور، خجسته و بشیری نمایندگان تهران، ارومیه ، همدان و پاکدشت به رئیس جمهور در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان لزوم توجه به صنعت گردشگری تذکر دادند.

سلیمی ، قاضی پور، خجسته و بشیری نمایندگان محلات، ارومیه ، همدان و پاکدشت لزوم توجه به صنعت گردشگری تذکر دادند.

خجسته نماینده مردم همدان به رئیس جمهور در خصوص تسریع در رسیدگی به وضعیت شغلی خانواده های شهدا و همچنین به وزیر تعاون در خصوص جلوگیری از حذف یارانه تاکسی داران تذکر داد.

بیرانوند نماینده بروجرد به رئیس جمهور در خصوص جلوگیری از فعالیت مسئولان استاندارد و تبدیل شدن به ستاد انتخاباتی تذکر داد.

احمدی نماینده کنگاور به وزیر صنعت در خصوص جلوگیری از ورود و توزیع برنج های آلوده به کشور و برخورد با عوامل آن همچنین به وزیر نفت در خصوص سوخت رسانی به روستاهای حوزه انتخابیه اش تذکر داد.

ارسال نظرات