"با وجود فرهنگ ولایی و ایثارگری بسیج، دشمن نمی تواند کاری از پیش برد"

نفوذ راهبرد استکبار در جنگ نرم است

نخبه بسیجی گفت: نفوذ راهبردی برای جنگ نرم است و هدف آن ایجاد باورسازی است که چیزی جز غرب زدگی و خالی شدن از باورها و ایدئولوژی اصل اسلامی نیست.
کد خبر: ۸۶۱۹۲۷۹
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

عاطفه خلیلی یکی از نخبگان بسیجی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در اراک، با اشاره به تعریف خود از نفوذ و چرایی برگزیدن این روش از سوی استکبار اظهار داشت: در حقیقت نفوذ یک راهبرد برای جنگ نرم است که بدون نفوذ نمی توان به پیروزی در جنگ نرم دست پیدا کرد.

وی افزود: طراحی برای جنگ نرم نیازمند راهبرد نفوذ است که در این راهبرد به دنبال دست یابی و ورود پنهانی به لایه های حفاظتی باورهاست از این رو استکبار نفوذ فکری و فرهنگی را برای ضربه زدن به نظام اسلامی دنبال می کند.

این نخبه بسیجی تصریح کرد: دشمن در زمینه اقتصادی و سیاسی هرگز نتوانسته در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهداف خود دست پیدا کند در نهایت روش های جدیدی را در دستور کار خود قرار داده که از جنگ نرم آغاز و به روش های فکری ختم می شود که هدف آن هم ایجاد باور سازی است که چیزی جز غرب زدگی و خالی شدن از باورها و ایدئولوژی اصل اسلامی نیست.

نفوذ در فرهنگ موفقیت در عرصه‌های دیگر را به همراه دارد

خلیلی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره هوشیاری و مقابله با نفوذ فکری و فرهنگی استکبار در جامعه اسلامی گفت: مهم ترین نوع نفوذ در حوزه فکری و فرهنگی دنبال می شود چراکه اگر استکبار در بعد فرهنگی بتوانند به هدف خود دست یابد بی شک در حوزه های سیاسی و اقتصادی موفق می شود، اگر فرهنگ جامعه به تفکر دیگری متمایل شود می تواند تاثیرپذیری خود را در سایر عرصه ها به منصه ظهور رساند.

وی راهکار مقابله با فتنه و نفوذ را اقدامات فرهنگی دانست و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مقابله با اقدامات فرهنگی باطل فعالیت فرهنگی حق است که این مهم تنها با تفکر و فرهنگ بسیجی و نیز حضور نیروهای مخلص است، در حقیقت ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه می تواند راه نفوذ و فتنه را سد کند که در این مسیر تکیه بر توان خود و قدرت ایمان بسیار تاثیرگذار است.

تفکر بسیجی عامل اصلی موفقیت‌های بزرگ کشور است

نخبه بسیجی با اشاره به تاکید کلام وحی در مقابله با نفوذ گفت: در آیه 120 سوره عمران خداوند متعال می فرماید اگر در مقابل دشمنان تقوی و پرهیزکاری پیشه کنید نقشه های خائنانه آنان به شما زیانی نمی رساند، آنچه که مهم است اینکه تفکر بسیجی همیشه عامل اصلی موفقیت های بزرگ در عرصه های مختلف جامعه شده و به مانند دوران دفاع مقدس و فتنه 88 حضور بسیج می تواند سازنده باشد و مطمئن باشیم که با توجه به فرهنگ ولایی و ایثارگری بسیج، دشمن نمی تواند کاری از پیش برد.

خلیلی با اشاره به وظیفه بسیج در مقابله با نفوذ استکبار گفت: بسیج بایستی مردم را نسبت به اقدامات استکبار بیدار کند، روشنگری باید توسط بسیج صورت گیرد تا اجازه ندهیم دشمن اهداف خود را دنبال و به نتیجه مطلوب دست پیدا کند.

وی نقش خواص را در انتخابات موثر خواند و گفت: خواص باید بدانند که در کجا و به چه نحوی باید به وظیفه خود عمل کنند، خواص اگر بخواهند کاری را به خوبی و آنگونه که باید انجام دهند باید این مهم را بدانند تا تاثیرگذار باشند.

نخبه بسیجی با اشاره به چرایی تغییر تاکتیک تقابل استکبار به تعامل با کشور گفت: بی‌شک دشمن زمینه‌هایی را در ما دیده که دریافته‌اند می‌توانند از تعامل زودتر به نتیجه رسند.

خلیلی تصریح کرد: استکبار از کمرنگ کردن شعار "مرگ بر آمریکا" در حقیقت به دنبال از بین بردن روحیه استکبارستیزی نظام اسلامی بوده که در این راستا اولین اقدامشام کمرنگ کردن این شعار انقلابی است و قصد دارند تا در اراده ما نفوذ کرده و ما را از مسیر انقلاب منحرف سازند.

آل‌سعود تحمل حضور سیدحسن نصرالله دیگری را در منطقه نداشت

وی اعدام آیت‌الله نمر را توسط رژیم آل‌سعود یک اقدام غیر انسانی دانست و گفت: اعدام شیخ نمر واکنش عصبی رژیم آل‌سعود به شکست‌های سنگین خود در منطقه است چرا که انان در یمن وارد باتلاق شده‌اند و در سوریه نتوانسته‌اند به اهداف خود دست پیدا کنند و از سوی دیگر حضور معنوی ایران را در منطقه نمی‌توانند تحمل کنند چراکه در برابر این حضور نیز کاری از پیش نمی‌برند.

نخبه بسیجی خاطرنشان کرد: اعدام شیخ نمر احمقانه‌ترین واکنش عربستان بود چراکه عربستان سال‌هاست طعم تلخ حضور شخصیت سیاسی همچون سیدحسن نصرالله را چشیده‌اند که ایشان بسیاری از سیاست‌ها و توطئه‌های رزیم ال‌سعود را در منطقه خنثی کردهه است که حضور سیدحسن نصرالله دیگری را در عربستان تاب نیاوردند و این واهمه را داشتند بنابراین دست به چنین توطئه‌ای زدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
فاطمه
۱۹:۲۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۴
سلام عالی بود ان شا الله در پناه امام زمان موفق باشن این بسیجی با بصیرت
مریم
۱۳:۲۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
واقعا عالی بود من این مصاحبه روخوندم لذت بردم امید وارم همه ی دانشجویان سرزمینم یه روز به چنین بصیرتی برسن وبتونن سازنده باشن به شرط عمل به ارامان ها شون
آخرین اخبار