در مراسمی از مادر سردار شهید حسن زفاک در شرکت روغن کنجد ثمر اردکان تجلیل شد .
کد خبر: ۸۶۱۹۲۸۳
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار شهید حسن زفاک در مراسمی از مادر این شهید بزرگوار در شرکت روغن کنجد ثمر اردکان تجلیل شد .

در ابتدای این برنامه مدیر عامل شرکت روغن کنجد ثمر اردکان در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء ، گزارشی از وضعیت این واحد تولیدی و فعالیت های فرهنگی صورت گرفته توسط این شرکت ارائه کرد .

عبدالله شیربند گفت : به پیشنهاد دوستان و تصویب هیئت مدیره ، پایگاه بسیج این شرکت به نام سردار شهید حسن زفاک مزین شد و فعالیت خود را آغاز کرد که هم اکنون و در راستای پیشبرد اهداف بسیج با استفاده از توان فرمانده جدید پایگاه برنامه های فرهنگی متعددی در قالب حلقه صالحین در حال انجام است .

وی ضمن تشکر از حضور خانواده شهید زفاک در این مجموعه افزود : ما برای خانواده شهداء احترام خاصی قائل هستیم و از انجام هیچ کاری کوتاهی نخواهیم کرد .

مدیر عامل شرکت روغن کنجد ثمر اردکان ضمن تأکید بر این نکته که باید نسل جوان جامعه را با شهداء آشنا کرد اظهار داشت : بیان رشادت های شهداء موجب شناخت بیشتر جوانان از این شهداء خواهد شد .

وی افزود : مردم ما علیرغم وجود مشکلات ، در لحظات حساس در تمام صحنه ها حاضر هستند و همین حضور موجب خواهد شد که نام و یاد شهداء از بین نرود .

عبدالله شیربند تصریح کرد : اسم شهداء و ائمه اطهار (ع) پشتوانه کار ماست و ما امروز شاهد هستیم که در اوج رکود صنایع به لطف خداوند و نظر ائمه و شهداء چرخ های این کارخانه در حال گردش است و کارگران این مجموعه از امنیت شغلی برخوردار هستند .

در ادامه ، فرمانده حوزه بسیج اداری و کارگری اردکان هم با اشاره به تهدیدات دشمن بر علیه کشور گفت : جنگ امروز جنگ نرم است و دشمن قصد دارد به هر طریق به این نظام ضربه بزند .

سرهنگ پاسدار سیدجلال میرقانعی افزود : امروز امنیت اقتصادی و فرهنگی کشور در دست بسیجیان است و ما باید با همت کارگران بسیجی ، اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری را محقق کنیم .

وی ، وظیفه اصلی بسیجیان را جلوگیری از نفوذ دشمن دانست و گفت : ولایتمداری و تبعیت از ولایت تنها راه جلوگیری از نفوذ دشمن است .

فرمانده حوزه بسیج اداری و کارگری اردکان ضمن تشکر و قدردانی از مدیر عامل شرکت و بسیجیان پایگاه شهید زفاک گفت : این پایگاه در زمینه فعالیت های فرهنگی عملکرد بسیار خوبی داشته است و یکی از پایگاه های فعال بسیج کارگری محسوب می شود .

در این مراسم با اهداء لوح یادبود و هدایایی از مادر و خانواده سردار شهید حسن زفاک تجلیل شد .

بیان خاطره توسط یکی از همرزمان سردار شهید زفاک و بازدید خانواده شهید زفاک از خط تولید روغن کنجد بکر ثمر از دیگر برنامه های این مراسم بود .

لازم به ذکر است که این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهید زفاک و با همکاری روابط عمومی شرکت روغن کنجد ثمر اردکان برگزار شد .


ارسال نظرات