با پرداخت 85 میلیارد ریال از سوی بانک‌های عامل زمینه‌ اشتغال 900 نفر از معرفان کمیته‌ امداد فراهم شده است.
کد خبر: ۸۶۱۹۳۲۵
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جهانبخش نژادجواد در جلسه بررسی اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: هم اکنون 931 پرونده پشت نوبت دریافت تسهیلات اشتغال در بانک‌های عامل استان وجود دارد که بر اساس رایزنی‌‌هایی که با مدیران عامل بانک‌ها انجام شده پرداخت تسهیلات برای این تعداد از معرفی‌شدگان با شتاب بیشتری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال تعداد یک هزار و 831 پرونده‌ برای برخورداری از تسهیلات قرض‌الحسنه‌ اشتغال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، گفت: با پرداخت 85 میلیارد ریال از سوی بانک‌های عامل زمینه‌ اشتغال 900 نفر از معرفان کمیته‌ امداد فراهم شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل افزود:‌ برای پرداخت تسهیلات اشتغال پرونده‌ پشت نوبت باید بالغ بر 203 میلیارد ریال جذب شود که با پرداخت تسهیلات زمینه‌ اشتغال پایدار 931 نفر از افراد نیازمند و واجدان شرایط در سطح استان فراهم خواهد شد.

نژادجواد با اشاره به اینکه مشاغل ایجاد شده بر اساس مهارت و استعداد‌های مددجویان اجرا می‌شود، بیان کرد: 44 درصد از مشاغل ایجاد شده در زمینه‌ دامداری، 32 درصد خدماتی و 13 درصد نیز در زمینه‌ قالیبافی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد اجرا شده است.

وی تصریح کرد: 7 درصد از طرح‌های پایدار ایجاد شده در حوزه ترابری و 4 درصد دیگر نیز در بخش کشاورزی است که با نظارت‌های کافی از این طرح‌ها درصدد هستیم تا با هدایت صحیح اشتغال ایجاد شده پایداری طرح‌ها را افزایش دهیم.

ارسال نظرات