این تعداد کارت با عضویت 65 هزار نفر صادر شده که در مجموع 4 تعاونی مرزنشینی در سطح شهرستان پارس‌آباد ساماندهی شده‌اند،کارت مبادلات مرزی می‌تواند در تامین بخشی از مصارف معیشتی و نیازمندی‌های مرزنشینان نقش اساسی ایفا کند که با داشتن این کارت اعضا می‌توانند از این مزایا بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۸۶۱۹۴۴۰
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهدی احمدی در جلسه ساماندهی تعاونی‌های مرزی در شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: نظارت بر عملکرد تعاونی‌های مرزنشینان از ضروریات بوده که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و مسئولان و متولیان امر در این زمینه تلاش کنند.

وی از صدور بیش از 19 هزار کارت مبادلات مرزی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد کارت با عضویت 65 هزار نفر صادر شده که در مجموع 4 تعاونی مرزنشینی در سطح شهرستان پارس‌آباد ساماندهی شده‌اند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به مزایای بهره‌مندی از کارت مبادلات مرزی بیان کرد: کارت مبادلات مرزی می‌تواند در تامین بخشی از مصارف معیشتی و نیازمندی‌های مرزنشینان نقش اساسی ایفا کند که با داشتن این کارت اعضا می‌توانند از این مزایا بهره‌مند شوند.

احمدی با تاکید بر نظارت بر عملکرد تعاونی‌های مرزنشینان از سوی دستگاه‌های متولی تصریح کرد:‌ انتظار می‌رود دستگاه‌ها و مسئولان و متولیان این امر در ثبت نام اعضای جدید به عنوان مرزنشینی تایید بخشداران را لحاظ کنند.

وی با اشاره به توجه و تلاش دولت برای درآمدزایی اهالی مناطق مرزی در کشور افزود: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شده که صدور کارت مبادلات مرزی می‌تواند در این راستا نقشی موثر داشته باشد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد هدف از تشکیل تعاونی های مرزنشینان را توسعه و افزایش فعالیت‌های اقتصادی و افزایش درآمدزایی مردم مناطق مرزنشین دانست و اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای رسیدن به اهداف کلان شاهد خدمات‌رسانی شایسته به مردم مناطق مرزنشین شهرستان پارس‌آباد باشیم.

ارسال نظرات