طلا در واکنش به اقدام استاندار فارس در گفتگو با بسیج مطرح کرد
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: شاید برای برخی جریانات سیاسی نگرانی هایی باشد مبنی براینکه شبیه آنچه که در جریان تشییع شهدای مظلوم و دست بسته غواص در تهران اتفاق افتاده در استان فارس نیز بیفتد.
کد خبر: ۸۶۱۹۴۷۳
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
حسین طلا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص مخالفت استاندار تهران در رابطه با تشییع شهدا در استان فارس اظهار داشت، شاید برای برخی جریانات سیاسی نگرانی هایی باشد مبنی براینکه شبیه آنچه که در جریان تشییع شهدای مظلوم و دست بسته غواص در تهران اتفاق افتاده در استان فارس نیز بیفتد.

طلا با بیان اینکه سردار باقر زاده اعلام کرده که این تشییع به تعویق نخواهد افتاد و در زمان تعیین شده انجام خواهدشد گفت: شهدا وقتی باز می گردند پیام آور جریان انقلابی و مقاومت و همینطور بیان آن اهداف و آرمانهایی که به خاطر آن جنگیده‌اند، هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس در خاتمه یادآورشد: این جریان انقلابی پشت امام راحل(ره) ایستاد و مردانه جنگید و توانست با فکر و ابتکار و روش های مهندسی از یک سو و تاکتیک های نظامی از سوی دیگر بتواند بهترین متدها را در عالم نظامی داشته باشد و این پیام به مذاق برخی ها خوش نخواهد آمد.
ارسال نظرات