کتاب «قانون‌گذاران» به کوشش امیرحسین بانکی‌پور از سوی انتشارات حدیث راه عشق روانه بازار کتاب شد. نویسنده در این کتاب ۱۱۰ ویژگی و وظیفه نمایندگان مجلس را از دیدگاه رهبر معظم انقلاب برشمرده است.
کد خبر: ۸۶۱۹۴۷۷
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج   انتخابات در این نظام جلوه‌ای واقعی از دخالت مردم در سرنوشت کشور است؛ اما اینکه چه کسی صلاحیت انتخاب شدن و نمایندگی مردم را دارد نیز در خور توجه و مسأله‌ای حائز اهمیت است. در این میان نظرات مقام معظم رهبری به عنوان دیده بان بصیر انقلاب می‌تواند راه‌گشا باشد.

انتشارات حدیث راه عشق همزمان با فرا رسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و لزوم جذب حداکثری همراه با ارتقای سطح دانش و بینش ایران اسلامی، اقدام به تولید و توزیع کتاب «قانون گذاران» با موضوع 110 ویژگی و وظیفه برای نمایندگان مجلس از دیدگاه مقام معظم رهبری به قلم امیرحسین بانکی‌پور فرد ارائه کرده است.

این معیارها هم برای کسانی که می‌خواهند خود رادر معرض انتخاب قرار دهند و هم برای کسانی که می‌خواهند انتخاب کنند، می‌تواند سرلوحه‌ انتخاب نهایی باشد که این 110 معیار از متن بیانات مقام معظم رهبری از سال 1368 تاکنون به دست آمده که به طوری 10 بخش تقسیم‌بندی شده است.

علاقه مندان جهت دریافت کتاب می‌توانند به صورت حضوری و غیرحضوری دریافت کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.hadisbook.ir مراجعه یا با شماره 09133165543 تماس بگیرند.

ارسال نظرات