خبرهای داغ:
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان پیشنهاد کرد در مرکز استان و شهرهایی نظیر آبادان و دزفول نمایشگاهی با سبک و سیاق جدید عکس‌هایی از انقلاب و دوران انقلاب را برگزار کنند.
کد خبر: ۸۶۱۹۵۳۸
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،پیش از ظهر امروز ستاد برگزاری مراسم دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به ریاست فرج‌الله خبیر معاون سیاسی اجتماعی استاندار در محل سالن اجتماعات معاونت سیاسی اجتماعی استانداری برگزار شد.

فرج‌الله خبیر در جلسه این ستاد که با مشارکت کمیته‌های برنامه ریزی دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار کرد: بزرگداشت 10 مبارک فجر امسال در شرایطی برگزار می‌شود که شرایط بین المللی و منطقه‌ای دچار چالش‌های جدی شده است.

وی تصریح کرد: بی‌ثباتی منطقه برای ما جدید نیست و سیاست‌های زورگویانه غرب چندین سال است که بی‌ثباتی منطقه دامن می‌زند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به رویداد مهم دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از مسئولان کمیته‌های اجرایی ستادهای دهه مبارک فجر خواست تمام همت و تلاش خود را برای برگزاری شکوهمندانه مراسم 22 بهمن را به‌کار گیرند.

وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن نمادی از بالندگی و انسجام ملی است که این انسجام با حضور مقتدرانه مردم در راهپیمایی قدرت جمهوری اسلامی را در دنیا به اثبات می‌رساند.

خبیر با بیان اینکه در برگزاری راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته با شرایط اقلیمی بسیار بدی روبرو شدیم عنوان کرد: مردم با وجود گردو غبار وحشتناک و خطر بیماری‌های تنفسی و بهداشتی اما در راهپیمایی حضور پیدا کردند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در ادامه، از مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر خواست با تدوین برنامه‌های جدی و زمانبندی شده در ستاد مرکز استان، دستاوردهای ستاد به شهرستان‌ها ابلاغ و عملیاتی شود.

به گفته خبیر، تا زمانی که کارهای مربوط به ستاد دهه فجر و کمیته‌های مربوط به این حوزه به صورت کمی درنیاید نمی‌توان به ارزیابی درستی از برنامه‌ها دست پیدا کرد.

این مسئول اضافه کرد: ضرورت دارد در برنامه‌های مختلف منسوب به دهه فجر در مرکز استان و شهرستان‌ها از حضور مسئولان و سخنرانی کسانی که توانایی سخنرانی در باب مباحث مربوط به انقلاب بهره ببریم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه بسیاری از جوانان امروز همراه با انقلاب 37 ساله می‌شوند، ذهنیت آنچنانی از مسائل و واقعیات انقلاب ندارند پیشنهاد کرد: در مرکز استان و شهرهایی نظیر آبادان و دزفول نمایشگاهی با سبک و سیاق جدید عکس‌هایی از انقلاب و دوران انقلاب را برگزار کنند.

خبیر همچنین به نقش موثر دانشجو و دانشگاه در وقوع انقلاب اشاره کرد و افزود: دانشگاه‌ها طبق روال همیشگی برنامه مشخصی برای دهه فجر دارند اما از تشکل‌های دانشجویی انتظار می‌رود در این ایام مربوط به دهه فجر با هر گرایش فکر و تفکری که دارند مسائل انقلاب را برای دیگران بازگو کنند.

وی در پایان به نقش مهم رسانه در پوشش اخبار و رویدادها اشاره کرد و گفت: صداو سیمای استان با توجه به آرشیوی که از دوران انقلاب دارد در پخش برنامه‌های انقلابی فیلم‌ها و تصاویر انقلاب همت کند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها