مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل:
در زمینه جذب اعتبارات استانی در حوزه مهارت‌های زندگی و نیز جذب اعتبارات حوزه ریاست جمهوری در حوزه فعالیت‌های کودک و خانواده نیز باید اقدامات اساسی انجام شود.
کد خبر: ۸۶۱۹۵۴۴
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شفیع شفیعی در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی شناخت و آگاهی چندانی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ندارند و این امر سبب شده که شاهد برخی بی‌توجهی‌ها نسبت به کانون باشیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با تاکید بر اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های کانون در سطح استان افزود: باید در زمینه عملکرد و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بین خانواده‌ها، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و کودکان و نوجوانان اطلاع‌ر سانی شود تا شاهد توسعه فعالیت کوکان و نوجوانان در کانون باشیم.

وی تصریح کرد: باید تلاش شود تا محصولات تولیدی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سبد فرهنگی خانواده‌های استان اردبیل گنجانده شود که این امر نیازمند معرفی و شناساندن این محصولات به خانواده‌ها و مردم استان است.

شفیعی با تاکید بر ساماندهی کتابخانه‌های سیار روستایی در سطح استان بیان کرد: در زمینه جذب اعتبارات استانی در حوزه مهارت‌های زندگی و نیز جذب اعتبارات حوزه ریاست جمهوری در حوزه فعالیت‌های کودک و خانواده نیز باید اقدامات اساسی انجام شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل مکان‌یابی مرکز فراگیر کانون استان اردبیل و کارگروه کودک و نوجوان را در استان ضروری دانست و گفت: با توجه به ظرفیت‌های همکاری با کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان آماده توسعه همکاری‌ها و تعاملات با این کانون هستیم.

ارسال نظرات