نماینده مردم ارومیه در گفتگو با بسیج:
عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: تشکیل مجمع عالی برای رسیدگی به تخلفات آقای زنگنه در پرونده کرسنت را پیشنهاد می دهم تا اقدامات خلاف منافع ملی وی ریشه یابی گردد تا برای عموم سهوی بودن یا عمدی بودن این اقدامات مشخص گردد؛ آقایان بدانند هرجرم، بازپرداخت جریمه مالی و معنوی در دادگاه قضایی نظام اسلامی و نظام الهی دارد.
کد خبر: ۸۶۱۹۵۹۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، مبنی بر استیضاح آقای زنگنه به دلایل خسارات میلیاردی در پرونده کرسنت به کشور اظهار داشت: نظام اسلامی با هر که خلاف قانون و مصالح ملی اقدامات خود سرانه انجام دهد واکنش جدی نشان می دهد و آقای زنگنه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی با بیان اینکه مجازات و محاکمه ضروری است افزود: تشکیل مجمع عالی برای رسیدگی به تخلفات آقای زنگنه در پرونده کرسنت را پیشنهاد می دهم تا اقدامات خلاف منافع ملی وی ریشه یابی گردد  چه سهوا یا عمدا و آقایان بدانند هرجرم، پرداخت جریمه مالی و معنوی در دادگاه قضایی دارد.

قاضی پور خاطر نشان کرد: مشورت و هماهنگی اصل فراموش شدنی در دولت و وزارت نفت است ، اقدامات خود سرانه آسیب زننده منافع ملی است و هر گونه رفتار ناشایست در ابعاد کوچک و بزرگ ، خسارتی مضاعف خواهد داشت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خاتمه افزود: سکوت کمیته حقوقدانان در این شرایط زمانی برای پرونده کرسنت و قراردادهای جدید نفتی خیانتی جدی به آحاد ملی محسوب می گردد و این سکوت نابخشودنی است.


ارسال نظرات