مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان:

نگاه ما باید به پرچمدار و علمدار باشد نه به نمادها و پرچم ها

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نگاه به نمادها و پرچم ها گیج تان نکند باید نگاه تان به پرچمدار و علمدار باشد و ببینید که این پرچم در دست چه فردی قرار دارد، آیا خیر و صلاح مومنین را می خواهد؟ آیا در جبهه حق است؟
کد خبر: ۸۶۱۹۶۳۱
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان حجت الاسلام محمدعلی محسن زاده شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله شیخ نمر، در دارالشفای حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار از توابع بخش چترود کرمان، ضمن تسلیت برای به شهادت رسیدن آیت الله شهید شیخ نمر باقر النمر (ره) به عنوان یک عالم وارسته شیعی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم با بیان اینکه اجر و مزد کسانی که برای گسترش دین اسلام مجاهدت می کنند، نزد خداوند محفوظ است گفت: آنها فکر می کنند که نور خدا را می توانند با اعدام کردن به شهادت برسانند در حالی که خداوند در قرآن کریم آورده است که ” غافلند از آنکه خداوند اراده کرده است تا نور خود را به اتمام و اکمال برساند” .

حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه تاریخ بشریت، تاریخ رو در رویی جبهه حق و باطل را نشان می دهد، خاطر نشان کرد: از همان روزی که حضرت آدم پا به عرصه وجود گذاشت انسانهایی از حق جدا شده و به باطل گرویدند و یا به عبارتی طغیان کردند.

وی با اشاره به اینکه چه می شود که اگر انسانی صدای مظلومی را شنید و یا دید که یک مظلومی مورد ظلم قرار گرفته و آن را نادیده می گیرد، گفت: چرایی این مطلب بسیار مهم است که چه اتفاقی در جوامع بشری افتاده است که با اینکه می بیند و می شنود ولی نادیده می گیرند و حتی در مقابل جبهه حق قد علم کرده و صف آرایی می کنند.

قرار گرفتن پرچم حق در دست سردمداران باطل، عامل انحراف از مسیر حق است

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان یکی از دلایل انحراف از مسیر حق را این موضوع دانست که نمادهای حق در دست افرادی قرار می گیرد که در درون باطل هستند، افزود: یعنی پرچم حق در دست سردمداران باطل و سران باطل قرار می گیرد.

وی تشریح کرد: پرچمی که امروز در دست مدعیان حکومت در عراق و شام قرار دارد پرچمی است که بر روی آن کلمه ” لا اله الا الله ” نوشته شده است اما در دست گروهی تروریستی به نام داعش است.

حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه تشخیص علم و پرچم مهم نیست بلکه تشخیص علمدار و پرچمدار مهم است، گفت: به این نکته توجه کنید که اگر پرچم در دست حزب اموی قرار گرفت اثر تخریبی دارد و اگر در دست حزب علوی قرار گیرد اثرگذاریش تعالی جبهه حق است.

وی با مثال دیگری با اشاره به اینکه مسجد خانه خدا و محل اعتلای توحید و مقابله با شرک و کفر است و در آن اتحاد مومنین خدا و در آن تجمع رزمندگان اسلام برای دفاع از توحید صورت می گیرد، خاطر نشان کرد: حال اگر در این مسجد افرادی جمع شوند که دغدغه مسلمین را نداشته باشند و شکاف بین مسلمین را در سر بپرورانند چه می شود؟

وی ادامه داد: این مسجد به نثر قرآن کریم تبدیل می شود به پایگاهی برای ضربه زدن به مومنین و تقویت بنیان کفر و به تعبیری می شود همان مسجد ضرار زمان رسول الله (ص) که دستور تخریب آن را داد.

سخنران مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله شهید نمر (ره) در ده زیار با بیان اینکه برخورد مومنین با دو تا پرچم نیاز به بصیرت دارد، گفت: وقتی دیدیم پرچم ” لا اله الا الله ” در دست عوامل کفر است باید آن را به زیر کشید و آتش زد و حکمش همان حکم مسجد ضرار است.

نگاه ما باید به پرچمدار و علمدار باشد نه به نمادها و پرچم ها

وی تصریح کرد: نگاه به نمادها و پرچم ها گیج تان نکند باید نگاه تان به پرچمدار و علمدار باشد و ببینید که این پرچم در دست چه فردی قرار دارد، آیا خیر و صلاح مومنین را می خواهد؟ آیا در جبهه حق است؟

حجت الاسلام محسن زاده با اشاره به فتنه سال ۸۸ و عواملی که این فتنه را رقم زدند، گفت: در سال ۸۸ هم با نمادهای دینی به جنگ دین خدا آمدند و بسیاری ناخواسته به سران این فتنه پیوستند و گول نماد و پرچم را خوردند.

وی با بیان اینکه مردم ما برای سادات احترام ویژه ای قائل هستند و به رنگ سبز حرمت نگه می دارند، افزود: سران فتنه سال ۸۸ دو سید بودند و رنگ سبزی را که مردم ایران در امامزادگان و بقاع متبرکه از آن استفاده می کنند و احترام ویژه ای به آن می گذاند را نماد خود کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه نماد سبز علوی وقتی که در دست منافق قرار گیرد دیگر حرمتی ندارد، خاطر نشان کرد: همین نماد سبز وقتی که دورش را گرفتند و میدان دید مسجدی را که در آن عزاداران نماز ظهر عاشورا را می خواندند به آتش کشید و قرآن را سوزاند و در روز عزای امام حسین (ع) به شادی در خیابان ها پرداخت.

وی تصریح کرد: یک تفکر باطل وقتی میدان دید صلح حسنی را مطرح می کند، جنگ با حسین بن علی را آغاز می کند و به جنبش سبز تبدیل می شود.

اگر تفکر شورای رهبری میدان دار شود، حکم قت هم صادر می کند/شریح قاضی هم آیت الله بود!

حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه با اشاره به اینکه اگر علم تنها را ببینید راه را گم کرده و با دیدن قرآن بر سر نیزه گمراه می شوید، خطاب به جوانان هیئتی و بسیجی روستای ده زیار و منطقه چترود، گفت: حواستان باشد که شریح قاضی هم آیت الله بود، اما آیت اللهی که حکم ریختن خون امام حسین (ع) را واجب می داند.

وی تصریح کرد: امروز آن کسانی که شورای رهبری را مطرح می کنند زمزمه شریح قاضی و ابوموسی اشعری را نجوا کرده و این زمزمه همان زمزمه سامری قوم موسی (ع) است.

این روحانی انقلابی تاکید کرد: تفکر شورای رهبری تفکری است که میدان ندیده و اگر میدان دار شود حکم قتل هم صادر می کند.

وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به اینکه جوان شیعه باید همیشه آماده در صحنه باشد، گفت: این وهابیون عربستان به خیال اینکه می توانند هنگام ظهور امام زمان (عج) ایشان را شهید کنند و به همین خیال واهی دوربین های متعددی در مکه مکرمه نصب و در این موضوع همیشه آماده باش هستند.

عربستان کشتار شیعه به راه انداخته تا به خیال خود ظهور را به تاخیر اندازد

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه عربستان اینها را باور دارد و بر همین اساس کشتار شیعیان را به راه انداخته تا مثلا ظهور را به تاخیر اندازد، گفت: آن سحرگاه جمعه ای که در روایت در هوایی گرم اتفاق می افتد و ندای ” انا المهدی ” عالم را فرا می گیرد، جوان شیعه باید سریعا خود را به مکه مکرمه برساند.

وی با بیان اینکه در حالی که فوج فوج از سراسر عالم به سمت مکه حرکت می کنند افتخار ما این است که اکثریت آنها جوانان شیعه ایرانی هستند، افزود: آل سعود پلید اینها را می داند و به همین دلایل با ما دشمنی می کند.

حجت الاسلام محسن زاده با اشاره به اینکه آل سعود برای ملتی که به برکت قرآن و اهل بیت (ع) سراسر نور است، خط و نشان می کشد، اظهار داشت: آیا دولتمردان ما پاسخ این زیاده گویی های جاهلان عربستانی را دادند و آیا این پاسخ در خور تحقیر آنها و رفتار آنها بود؟

امام خامنه ای ابوالفضل گونه در اختیار امام زمان (عج) و پرچمدار ماست

وی با بیان اینکه امروز یک بچه کرمانی پیدا می شود و جهان اسلام و عرب را از شجاعت خود متحیر می کند و آن بچه کرمانی کسی جز سردار سلیمانی نیست، گفت: آیا این انگشت قدرت مال اوست نه بلکه حاج قاسم خود را سربازی از سربازان امام زمان (عج) می دااند و به آن افتخار می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: امام خامنه ای ابوالفضل گونه در اختیار امام زمان (عج) است و علمدار و پرچمدار ما ایشان است.

مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله شهید نمر (ره) با برنامه های متنوع فرهنگی از جمله پخش کلیپ و نماهنگ و مداحی سید روح الله نیکخواه مداح اهل بیت (ع) همراه بود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
آخرین اخبار