کارگاه یک‌روزه پیشگیری از جرائم و تخلفات مالی به همت معاونت مالی ناحیه مقاومت بسیج سامان و حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (سلام الله علیها) در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۹۷۲۶
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این کارگاه آموزشی، مسئول حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (سلام الله علیها) شهرستان اظهار کرد: بدون شک سپاه و بسیج یکی از پاک‌ترین نهادهای نظام جمهوری اسلامی است که کم‌ترین تخلفات مالی در آن رخ می‌دهد و آنچه تاکنون توانسته است قداست سپاه و بسیج را حفظ کند آن است که مومن‌ترین وبا تقواترین افراد در آن خدمت می‌کنند.

فرشته نورمند تصریح کرد: اگر انسان در همه حال خدای متعال را ناظر بر اعمال و کردار خود ببیند از هرگونه خطا و اشتباه مصون خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه همیشه پیشگیری بهتر از درمان است افزود: هدف از برگزاری این کارگاه و کارگاه‌های مشابه یادآوری و تذکر قوانین و مقررات و حتی مجازات‌هایی است قانون‌گذار برای تخلفات مالی پیش بینی نموده است.

در ادامه، کلاس آموزشی و توجیهی برگزار و ابلاغیات، قوانین و دستورالعمل‌های موجود در این زمینه مرور گردید.

به گزارش خبرگزاری بسیج ،در این کارگاه چگونگی تخصیص بودجه تا مراحل تسویه حساب مالی توسط سید هاشم موسوی کارشناس امور مالی در سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) و داوود کبیری مسئول مالی ناحیه مقاومت بسیج سامان، برای مسئولین مالی حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران شهرستان سامان ،توضیح داده شد.

ارسال نظرات